A DS miért nem csinál szedánokat, hogyha egyszer prémiumnak mondja magát és a német trióval akar versenyezni?
Szerintem látni a PSA-n az igyekezetet,hogy igyekszik sokat kihozni a DS-ből, ezeknek az autóknak a belseje magasabb minőséget képvisel, mint egy Peugeot vagy egy Citroen.
A Suvjaik szépek, azt elismerem.
Viszont, egy prémiummárka alapdarabjai a nagy szedánok, közép, felső-közép és felső kategóriások.
A DS meg nagyon híján van ezeknek.
Márpedig ha azt akarják, hogy komolyan vegyék őket, mint prémiumgyártó akkor kellenek azok a szedánok.
A "tízmillió légy nem tévedhet" érvelésből indulsz ki. Nem kell, hogy egy nagy luxusautó feltétlen szedán legyen, csak azért mert a németek azt gyártanak egyenautóként, nincs olyan természeti törvény, amely arra vezet, hogy a szedán valami felsőbb rendű forma volna, amihez képest a többi karosszéria elrendezés gagyibb. Sőt, ha a többiektől meg akarják különböztetni magukat egyedi stílussal akkor pont hogy nem szabad ugyanolyan autókat gyártaniuk. Az eredeti Citroen DS sem volt szedán, de a Vel Satis, Tatra 603, Rover SD1 sem. Sőt, a csótányhátú Audik (A7) vagy a GT sorozatú BMW-k is pont hogy kezdenek elszakadni a formától, azzal, hogy a jellegzetes csomagtartó boxot elhagyják és beleolvasztják a formába.
Az eggyel drágább kategóriában meg ma már kifejezetten ciki lenne a szedán forma - gondolj csak a Porsche Panamerára, a 2+2 üléses Ferrarikra (igaz, ők elhagyják a hátsó ajtókat) vagy Bugattira. Hogy nézne ki a Chiron ha annak is rendes csomagtartója lenne?! El sem hinné az ember róla, hogy luxusautó - csak valami csóri S Merci koppintásnak nézné.
"nincs olyan természeti törvény, amely arra vezet, hogy a szedán valami felsőbb rendű forma volna"
És mégis van. A Manager autó szedán, esetleg kombi, de tényleg esetleg.
Ez a divat
Mert végre rájöttek, hogy a sedan forma egy szar elképzelés az autók terén. Ettől még komolyan veszik őket, téged meg magasról lekakilnak az okoskodásoddal együtt. :-)
Prémium=sedan, ekkora hülyeséget! :-)
"Viszont, egy prémiummárka alapdarabjai a nagy szedánok..."
Kérdeznék valamit: tudud-e, melyik autógyártónak van a legszélesebb palettája a mostanában sokat ócsárolt SUV-okból?
Megfejtés: Mercedes. 7 SUV-ja van jelenleg, folyamatos fejlesztés mindegyik.
Összeesküvés-elmélet logikádat követve, lehet, hogy a Mercedes épp most készül kilépni a "prémiumgyártók" köréből??? :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!