Nem unjátok már ezt a német autó buzériát? Biztos, hogy mindenki emblémát akar venni sokszázezer ft-ért?
Alapvetően az a baj, hogy a magyarok km-t vesznek, és nem állapotot. Nem azt nézik, hogy egy autó tökéletes műszaki állapotban van, hanem, hogy jaj, 200.000 km van benne, inkább nem kell! Ezért aztán visszatekerik az ócska állapotút 130.000-re 350.000-ről, és azt rögtön megveszik, mint kihagyhatatlan vétel.
Aztán meg jön a sok okos, hogy 150.000nél meghal a HDI, holott valójában már 400.000 van benne, csak szép maradt a belseje, és ez jobban érdekelte az illetőt, mint a műszaki állapot.
Mégis sok francia és olasz kocsi van az utakon. Van aki azért vesz német kocsit, mert tetszik neki az Opel vagy a Ford, vagy esetleg az Audi, van aki meg azért, mert azt hallja hogy ezek a preztizs márkák. Csak abba nem gondol bele, hogy egy 20 éves autó az max 18 évvel ezelőtt számított preztisz autónak. Az vesz német kocsit, aki vagánykodni akar. Itt majdnem mindenki szaroza a francia és olasz kocsikat, meg a spanyolt is, de mégis rengeteget látni belőlük közúton, ami azt bizonyítja hogy mégis megéri velük foglalkozni és valóban olcsóbban is vehetsz ugyan olyan jó kocsit franciából vagy olaszból, mint 1.5-ször vagy 2szer annyiért németet.
A kulcsszót tee is leírtad: állapotot kell nézni, nem a gyártás országát, mert ennyi erővel az Audi, Mercedes meg Suzuki egy kategória mert mind3at gyártják nálunk is, de indiában is és még a fene tudja hogy hol. Nem tudhatod, hogy amit veszel, azt valóban Németországban vagy Franciaországban gyártották. Még annyi, hogy szüleimnek egy 1998-as Renault Megane-juk van 8 éve és soha semmi gond nincs vele. Csak kopó alkatrészek lettek eddíg cserélve és a szervíz is fele annyiba kerül mint egy német kocsié pont ezért, mert mindenki a német minőséget isteníti és ezért mennek fel az áraik, pedig a francia és egyéb országoké is van olyan jó mint a német.
Ennyi az én véleményem.
Én nem szarozom a francia kocsikat, de a berlingóm 8 éves és már szarráment az index örülök már lassan mikor működik, és a világítás kapcsoló, kilyukadt a főtőradiátor, és elszállt a ventillátor.
A 18 éves bmw-mben még minden kapcsoló tökéletes és úgy pattan mint egy új kocsiban...
Amúgy nem istenítem a német kocsikat, mást is szeretek. Ez csak egy ténymegállapítás.
Hát nem tudom, tapasztalat alapján, azért érezni lehet keresztapum Mercijén a németek munkáját. Mármint 2 Renaultunk van, sose hagyott cserben, Laguna (2002) és Espace (2010). Espace-ba ennyi idő alatt sikerült elérni a 100e kilómétert, 20 turbódízel, és semmi panasz nem lehet rá, sose hagy cserben... Csak hát francia, és a műszerfal 1-2 helyen nem illeszkedik, meg az egyik műanyag idom se... Csak ugye ettől még nem szar egy kocsi.:) Mert ugye sose hagyott cserben egyik sem.
Más: Szerintem dízel->Francia. Ebben jeleskednek. Olyan fejlett dízeleket használnak, hogy ámul az ember.
Én igazat adok neked, bár egy fiatal sofőr valószínűleg csak németben gondolkozik. Egy idősebb (esetleg családos) illtőnek fog a voks franciára, vagy egyébre menni.
Na, én meg papolok, mikor kizárólag Japán kocsikra bukok...:) Szerintem, aki itt kérdez nem tudja mit akar. Arra tukmáljanak németet.
Egyébként Respect a 600e kilcsihez, az nem semmi.:) Bár rendszeres karbantartás, minőségi cuccok használata mellett nagyon kevés autó pusztul le...(Autó állapota a sofőrt is jellemzi.)
Azért ne egy mercit és egy renault-t hasonlítsunk össze :D
Merci - opel. Itt is van azért nagy különbség, noha mindkettő német.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!