Mi volt az oka, hogy szinte az összes autógyártó áttért a kulcsos indításról a kártyásra?
Azt tudom,hogy valamelyik francia gyártó kezdte el a 2000-es évek közepén,de nem opcionálisan,hanem csak azzal volt rendelhető egy autó.
Aztán a Passatok,Jettáknál is megjelent, de csak opcionálisan.Mostanában már az "olcsó" márkáknál , mint Suzuki,Dacia is választható extra.
De, a fő kérdés, mi alapján döntöttek a gyártók, hogy a kulcs nem kell?
Unalmas volt?Nem volt elég futurisztikus?
Hallottál már erről? : Marketing
Pl. ha két totál egyforma mobil közül kell választani, amelyek között a különbség csupán az előlapi kamera, akkor is azt választják amelyikben van, még ha soha az életben nem is fogják használni.
"szinte az összes autógyártó áttért a kulcsos indításról a kártyásra"
IGEN?????
Nemááá. MIKOR????
Nem tűnt fel, hogy már a kérdés feltevésnél is ellentmondasz saját magadnak???
"szinte az összes autógyártó áttért a kulcsos indításról a kártyásra" és
"...de csak opcionálisan..., ... már az "olcsó" márkáknál , mint Suzuki,Dacia is választható extra. "
Vagyis nem, NEM tértek át (javaslom olvasgass többet újautó-teszteket, katalógusokat, folyóiratokat). Opció, valóban, NEM minden típusnál, de még a "szinte összes"-től is nagyon messze van.
Nekem nem tűnt fel, hogy minden gyártó áttért volna erre. A legtöbbnél, ahol egyáltalán elérhető ez, opcionálisan választható extra.
Amúgy pl. a Renault-nál a kártyában van egy kulcs is, ha lemerülne az elem, vagy behalna a kártya. Gondolom az összes kártyában van ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!