Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség a TSI;TDI;CDTI;...

Mi a különbség a TSI;TDI;CDTI;TDCI között?

Figyelt kérdés

Miben másak?

Miért utálják a CDTI típusú motorokat?



2018. jan. 1. 11:34
 1/7 anonim ***** válasza:
2018. jan. 1. 11:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
A TSI turbós közvetlen benzinbefecskendezéses változó szelepvezérlésű motor, az audi-vw terméke. A TDI Turbocharged Direct Injection ( nem Turbo Dízel Intercooler a közhiedelemmel ellentéteben) ez turbós közvetlen befecskendezéses dízel motor, szintén az audi-vw terméke, nagyjából 2000 ig szerelték vele a konszernt, de kapott a ford is belőle. A CDTI az Common-rail Direct Turbocharged Injection, azaz közös nyomócsöves közvetlen turbós dízelbefecskendezés, ez az opel terméke. A TDCI mozaikszó jelentése ugyanez csak más sorrendben, ez a Ford terméke. Azért utálja mindenki a közös nyomócsövest, mert kényes motor ellentétben a sima adagolóssal ami ezek előtt volt. A lényeg itt az hogy a gázolaj állandó 1000 bar feletti nyomáson várja a befecskendezés időpontját a porlasztóban. Ehhez az irdatlan nyomás előálításához és szabályozásáhol több új rendszert kellett a gyártóknak bevezetni ami növelte a hiba esélyét az akkor még gyermekcipőben járó technológiában. Mindenki úgy hajtotta őket mint a sima adagolósokat, minőségtelen kúton tankoltak, hidegen taposták, nem szervízelték időben, persze tisztelet a kivételnek, emiatt a legtöbb autón idő előtti drága meghibásodások keletkeztek. És akkor már el is terjedt a köztudatban hogy megbízhatatlan konstrukciók, pedig ha kaptak volna rendes törődést símán húzták volna tovább is.
2018. jan. 1. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
19%
Talán a legnagyobb különbség, hogy a TSI benzint fogyaszt, a többi gázolajat. Utóbbit pedig sajnos divat utálni mostanában, pláne, ha egy Opel orrában van. Hülye sztereotípiák, ennyi az egész. Ha törődtek vele és úgy használták ahogy kell, egyik sem rosszabb vagy jobb.
2018. jan. 1. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
A Common Railben pont az a jó hogy nincs állandóan 1000 bar felett a nyomás, az a PD, a CR 300-2200bar között mozog, alapjáraton 300 bar környéke és le padlózva tud akár 2200 bar-t is ami miatt sokkal dinamikusabb az autó, jobb a fogyasztás, kevesebb a károsanyag kibocsátás, és nem kell állítani az adagolót sem mert ugye az nincs is :D
2018. jan. 1. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nagyvonalakban:

TSI - VW turbóbenzin

TDI - VW turbódízel

CDTI - Opel turbódízel

TDCI - Ford turbódízel

2018. jan. 1. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
A különbség, hogy ezek más és más gyártók motorjai.
2018. jan. 1. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
37%
JTD a legjobb
2018. jan. 1. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!