Évjárat, km, vagy állapot alapján választanál autót?
Gondolkozom hogy le kellene cserélni a jelenlegi (33 éves) autómat.
Tudom, hogy semmit sem lehet kizárni, de valami olyat szeretnék amivel úgymond nem kell állandóan foglalkozni. Az enyém már korából adódóan mindig van rajta kisebb nagyobb munka.
Dilemmába vagyok, hogy idősebb, jó állapotú kocsit vegyek magasabb áron mert hogy azok még egyszerű technikák, hamarabb értek/nyúlok hozzá ha kell, meg hogy még azokban "benne van az anyag" (régebbi audik, bmwk, III golfok stb)
Vagy fiatalabbat, pl 10 évest, egy-másfél milió körüli áron, audi, opel bmw stb.
Csakis dízel, és klíma, tempomat minimum. Inkább német márkákat részesítek előnybe. Japánról nincs tapasztalatom, nem értek hozzá semmit.
1 - 1,5 között audi, bmw, merci csak szívás.
mind mind sok kilóméteres természetesen visszatekert órával :)
azokkal csak a baj lesz és ott nem fillérekbe kerül a javíttatása.
Miért ragaszkodsz a dízelhez? Inkább valami sima szívó benzines opel astrát ajánlanák ilyen ár között.
Milyen autó a mostani 33 éves vasad? :)
sokat járok, klíma tempomatot is ezert írtam hogy kell, nekem csak a dízel jön be, nyomaték stb.
audi 80
2-es: ajjajj mindjárt jön a sok német b*zi és lepontoz téged a sárga földig :D
de tökéletesen egyetértek, a mai német autók sajna iszonyat hulladékok, csak a baj van velük, még is veszik az emberek mint a cukrot.
régiek meg nagyon nagyon jók.
az audi 80 is elég jó kis autó :)
kérdező én a német dízelről totál lebeszélnélek, főleg ilyen kor/árkategóriában.
inkább sima szívó benzin vagy valóban japán benzines.
esetlegesen szóba jöhet még régi német szívó diesel merci vagy turbós merci pl. w124-es 2.5 turbó, bár az nem olcsó dolog és kérdés mennyire akarsz 20+ éves autót...
10 evnel idosebb csak nemet
10 evnel fiatalabb csak japan
ez van, ezt kell szeretni .elfogadni
nekem egy francia van, 10 evnel idosebb es csak a baj van vele
Én úgy vagyok vele sok év autózás után, hogy mégis csak az a jó, hogyha fiatalabb az autó. És ha fiatalabb, akkor a km is kevesebb remélhetőleg. Persze nagyon pénzfüggő a dolog.
Én úgy veszek autót, hogy a fejemben vannak bizonyos modellek, típusok, amik tetszenek. Aztán attól függően, hogy mennyi pénzem van, megpróbálom megvenni a lehető legjobbat, tehát jól felszerelt legyen, jó állapotú, és a km is okés legyen.Bár én a 320 ezret sem tartom sok kilóméternek.
Hajlandó vagyok inkább pár évvel idősebb autót is megvenni, minthogy vennék egy fiatalabbat, amelyik nincs olyan jó állapotban. Például a mostani autóm 2011-es, abból a pénzből még 2014 végit is vehettem volna ugyanebből a modellből, de inkább vettem egy 2011-est, mert szinte full extra, majdnem a legerősebb motor van benne, és a színe is fontos számomra.
Amúgy én is németautó párti vagyok, azt ajánlom a fiatalokból is. Jelenleg pl már a harmadik Audimat hajtom.
Elmondom a mi taktikánkat, eddig 3/3 vált be, mindhárom dízel, 10 év fölötti.
Először is, magánszemélytől, haszáltautó, és addig nézed még nem magánszemélyest találsz. Vagy facebookon van egy csomó márkafüggő/típusfüggő csoport, ha megvan a kiszemelt lehet hogy ott hirdetnek olyat ami még nem került fel hahura.
2. Csak és kizárólag magyarországi forgalombahelyezésű!
3. Környék, ha elmész az autóért, nézd meg milyen környékről hozod el, falu végi cigánysorról, vagy külvárosi gazdagnegyedből. Hoztunk BMW-t a Rózsadombról, ott nem volt kamu az orvos házaspár női tagjáé című sor, Dr. titulus került az adásvételire is, meg a személyi igazolványon is az volt, minden szervizszámlát megkaptunk, 14 éves autó első pillanattól fogva márkaszervizben szervizelt.
És mennyivel volt drágább mint a többi autó, csak példa, legalja 800e, átlagos normál 950e-1m, ezt meg elhoztuk 1m50e-ért, és volt még ennél drágábban is ugyan ez az évjárat stb.stb.
Csak sokan eljutnak pénzileg 1m-ig, és ki egyből megveszik a 800-as autót, átiratják egy kis olajcsere talán vezérlés és kifújt, az ilyenek miatt lehet még eladni a roncsokat.
ha 1,5 millióm van autóra, akkor 1-1,1 milliós autókat nézek, olyanokat, amik 800-től indulnak!
Az orvos hàzaspár se garancia arra, hogy jó lesz! Egyébként ha dìzel és VW konszern akkor csakis a 90 és 110 Le TDI! A többit màrkàt nem ismerem sajnos hogy bàrmit is ajànlanék én is német pàrti vagyok, de érdemes a Japókat is szàmìtàsba venni. Évjàratot lehet nézni,,de km àllàst teljesen felesleges, Àllapotot veszünk!
Én mondjuk 2012 utàni TSI benzinest fogok venni legközelebb, valószìnű jobb egy japó, de arra sajnàlnàm a pénzt! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!