Hot hatch 1 millióból?
Második autónak szeretnék egy pályára járós gépet. A legfontosabb, hogy kemény legyen a futóműve,legyen jó féke, direkt kormánya, kényelmes legyen(nem menetkomfort szinten), és lehessen "heel&toe" váltani. Ebben a fontossági sorrenben. Lehet régebbi típus is.
Nem szempont,hogy nehéz jót találni.
Ilyenek tetszenek: bravo hgt, punto hgt, megan coupe, xsara coupe vts, clio sport, peugeot 106 gti, 206 gti, golf gti, ibiza gti(cupra), swift gti, honda crx, esetleg celica 2.0 gt, vagy bármi más.
A hot hatch és a pályára járós 2, egymást kizáró fogalom. A hot hatch lényege, hogy egy kis praktikus autó, amivel bárhova le tudsz parkolni - nem gáz vele bevásárolni járni, de mégis van ereje. Ugyanakkor a teljesítménye mégis csak másodlagos, egy napi használatra is alkalmas járgányról van szó. Vagyis volt, amikor legyártották, mert használt állapotukra általában eléggé leamortizálja őket a sok boyracer, aki a versenyautót látja bennük.
Ilyet éppen vehetsz pályanapozós autónak, csak nincs túl sok értelme. Pont ugyanannyira lesz érdekes, mint egy családi egyterűvel vagy furgonnal megjelenni. Ha mégis úgy érzed, hogy erre van szükséged akkor egyszerű a képlet: vedd a legkönnyebbet.
Azért kétlem, hogy egy clio sport-al annyira lenne jó menni pár kört a pályán mint egy furgonnal. De értem mire gondolsz. Bár én egy busszal is szívesen kergetném a másodperceket. Kinek mi a lényeg benne.
Time attack- ra is sok oda nem illő autót visznek. Várom a további tippeket...
Fiat Coupe 5 henger 225 ló
A legtöbb általad felsoroltat odaveri.
Na pont a lóerő az ami a legkevéssé számít.
Másrészt szívót szeretnék.
De köszönöm.
Hát az első hét eleve kiesik.
Golf GTI csak IV-ből jön ki ennyiből az meg szinte kivétel nélkül 1.8T, elvétve lehet találni V5. V6-ot meg pláne, az bele se fér a keretbe. Ibiza szintén zenész. Swift Gti szerintem halovány, CRX, a "száguldó koporsó", nem véletlenül, marad a Celica talán, de ott nem ismerem a motorpalettát.
Érdemes lehet belevenni az Opel Astra GSi-t, Calibra-t. 2.0 szívó, 150 lóerő. 1 millióért komplett felújított darabok szaladgálnak, de öreg. Vagy Astra G OPC (szívó, 160 lóerő)
Miért esik ki az első hét?
Igen a gsi-ket kihagytam abban is gondolkodom.
Azért nem turbós, mert a szívó karaktere (nekem) jobb. És csak még több dolog ami tönkre mehet...
Megbízhatatlanság miatt esik ki...
Egyébként ezt a turbó plusz egy hibaforrás dolgot el kellene végre felejteni. A turbó ugyanannyira hibaforrás, mint a kuplung, vagy még kevésbé. Egyszerűe pár dologra kell odafigyelni (hidegen nem hajtani, ahogy normális ember egy szívót se hajt hidegen és visszahűteni, szintén nem nagy kunszt, nem pálya gyorskör után a boxutcában egyből leállítani...) és onnantól semmi gond a turbóval
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!