Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akkumulátor, gyújtáskapcsoló,...

Akkumulátor, gyújtáskapcsoló, vagy önindító a hibás?

Figyelt kérdés

Tiszteletem!


A helyzet a következő: az autóm nem indul. A gyújtást ráadom, majd megjelennek a visszajelző lámpák az izzítás kivételével vagyis nincs izzítás következésképpen a kulcs elfordításakor halott. Nincs köszörülős indítás hang, sőt a zárban a kulcsot is el tudom fordítani.


Az aksit feszültségét megmérettem és 11,8 voltot adott le (2 éves aksi)


Elegendő lenne levenni a sarut és azt megtisztítani vagy új aksit kellene venni? Esetleg a gyújtáskapcsoló ment tönkre?


Az autó napi használatban van és a szabad ég alatt éjszakázik.



2017. dec. 21. 22:33
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
88%
Először fel kellene tölteni az aksit, a 11,8V nagyon kevés.
2017. dec. 21. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim ***** válasza:
20%
A tünetek alapján szinte biztos hogy az önindító halt meg. Tehát nem a gyújtáskapcsoló a gond, akkumulátorral sincs semmi gond. Az önindító az a motortérben van, ha tudod hogy pontosan hol van az autódban akkor esetleg óvatosan ütögesd meg kalapácsnyéllel például, lehet csak be van állva a behúzó tekercs és utána lehet még fog indulni az autód. Egyébként más baja nem hiszem hogy lehet, én 4 hónapja jártam ugyanígy.
2017. dec. 21. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
És ezzel az ütögetős módszerrel életre kelt? Azóta ki lett cserélve az önindító? :)
2017. dec. 21. 23:05
 4/19 anonim ***** válasza:
75%

Hát ha te 11,8V-al el mernél indulni hazulról, akkor tényleg az ég világon nincs semmi baj azzal az akkumulátorral!


Kérdező: Töltsd fel az akkumulátort.

2017. dec. 21. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
89%
Ha rövid távokra megy hazulról akkor a generátor nem képes visszatölteni. De 11.8 nál azért illene még az önindítónak próbálkozni. Vagy legalább a behúzó tekercsnek kattanni.
2017. dec. 22. 07:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 D. Brasco ***** válasza:
24%

11.8Volt egyaltalan nem egy rossz ertek amitől semmit nem kellene csinaljon az auto.......szoval bizzos hogy nem akksi baja van..........igy 3 dolog maradt

1)gyujtaskapcsolo

2)vezeték szakadas vagy saru lecsúszás

3önindító


Az első kettő lehetőseget egyszerüen ki tudod szűrni ha az onimditóra menő plusszos jelkábelt ha lehúzod es az akksirol adsz oda egy vezetekkel +12voltot

2017. dec. 22. 07:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 A kérdező kommentje:

Köszönöm az eddigi válaszokat!

Egyáltalán nem rövid távokra használom, mivel városi, országúti valamint autópályás használat is van közte.

Utána fogok járni, legfeljebb behúzatom.

Akinek van még ötlete szívesen fogadom!

2017. dec. 22. 08:09
 8/19 anonim ***** válasza:
81%

Ne hallgass a sok okoskodó fogalmatlan balekra!

Az akkud totál lemerült.

A 11,8V az már az akku mélykisütött állapota.

Itt már a behúzótekercse sem fog kattanni.

Egy dieselnél pláne nem fog tekertetni. Sem izzítani.

Töltsd fel, v cseréld az akkut! És légyszi jelezz vissza, h ténylegg ez volt a baja, h a aok okos okulhasson!


Egy kis segítség a kételkedők számára:

(Ugyanis a teljesen feltöltött 12V- os akku kapocsfeszúltsége nem 12V, hanem 12,7V.)

2017. dec. 22. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

Az oldal közepén a zöld táblázat mutatja a töltöttségi értékeket:


[link]

2017. dec. 22. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:
73%
Igaza van az utolsónak, ha terheletlenül 11,8 a kapocsfeszültség, az erősen le van merülve.
2017. dec. 22. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!