Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha a töltés vissza jelző...

Ha a töltés vissza jelző világít, akkor rossz lehet az aksi vagy nem tölt?

Figyelt kérdés
Semmi változás nem lett az autón haza hozott 60 kilométert másnap hidegben pöcc-röff indult csak a visszajelző világít. Aksi csere kell vagy olvassam ki a hibát?
2017. dec. 20. 18:55
 1/9 anonim ***** válasza:
Mi aksit cseréltünk.. 12 éves volt benne,szóval azért ideje volt.A gond nem oldódott meg, kiderült,hogy mélyen kell a zsebünkbe nyúlni, új generátor.
2017. dec. 20. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Töltést kell mérni, valószínűleg a generátor rossz.

Nem biztos, hogy a javítása többe kerül, mint egy új akkumulátor.

2017. dec. 20. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Másik autómba elment a generátor és meghülyült az egész rendszere. Elkezdett ugrálni és természetes minden elektronikus rá segítség elment, majd le állítottam és utána nem indult, viszont ezzel semmi probléma nincs. (mind a kettő benzines)
2017. dec. 20. 20:05
 4/9 A kérdező kommentje:
*rásegítés
2017. dec. 20. 20:06
 5/9 anonim ***** válasza:
Akkor vegyél aksit, nekem mindegy.
2017. dec. 20. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

1#

Új generátor?

Elég egyszerű és javíthatóak a generátorok, ha semmi különlegesség nincs bennük. Nagy százalékban a szénkefe (csúszógyűrű) kopás vagy feszszsabályzó hal be. De cseredarab kapható hozzájuk pl álló s forgórész. Furcsálom hogy egész gencsit dobnak a kukába mert az egészet cserélik...

2017. dec. 20. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

#6: A generátorban igaz, hogy cserélhető minden draab, kivéve a csúszóérintkezőt, az sosem lesz olyan mint az új, ha elkopik, kuka az egész. (Ennyi erővel a kamion gumikat is újrafutózzák és egyben hagyják el a gumifelületet az út szélén, sok értelme nincs).

Nem egy nagy tétel a generátor, ki kell cserélni és hosszú éveket tud szolgálni még, persze ennek feltétele, hogy a generátor B+ csatlakozóján lévő kábel kontakthiba mentes legyen és maximálisan jó legyen az érintkezése a préselt sarunál (gyakroi a melegedés). Általában ez öli meg a generátorokat, mert túlhajtják magukat, pedig az autó összes fogyasztóját képes ellátni a töltés MELLETT!


Nem utolsó szempont: a réi darabot beveszik és adnak vissza pénzt az új árából!

2017. dec. 21. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

Első vagyok

Igen akár lehetett volna javítani,de amikor a hidegbe sötétedésnél elkezd világítani az aksilámpa majd 150km után elkezdi kiírni szépen sorba,hogy kapcsol le mindent és és úgy húzol le a pályáról ahogy kell és örülsz,hogy éppen beérsz egy városba szinte csak pislákoló világítás mellett a sötétbe 3 kicsi gyerekkel úgy,hogy még 120km lett volna a célig... eszünkbe nem volt javíttatni,mert kizárólag az volt megnyugtató,hogy új legyen benne.

Fogalmunk se volt,hogy néha miért kapcsol be főleg a reggeli első indításnál az elakadásjelző. Hát mióta a generátor új azóta ilyen sincs

2017. dec. 21. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

7.

A csúszógyűrű ugyanúgy cserélhető, mint pl. a kefék, az ára se sokkal több, 1000 ft körüli tétel. Sok típusnál a kefékkel együtt az is elfogy, ezeknél érdemes egyszerre cserélni.

2017. dec. 21. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!