2005-2008 A4 Avant 3. 0tdi vélemény?
Jelenleg napi használatban van egy 2007 Audi A4 1.8t ami tökéletesen megfelel de mikor 2-3havonta megpakolva egy hosszabb útra kell mennünk akkor kicsi a csomagtere és szomjas a motorja.
még megelégszek azzal h városban 12litert megeszik de amint meglátja a pályát még akkoris 9körül dekkol
a váltás legfőbb indoka a csomagtér, és a diesel fogyasztás.
oké a 201lovas diesellel sem lesz egy erőgép de nyomatékban messze felülmúlja az 1.8t arról nem is beszélve h a quattro hajtással bátrabban nekiindulok a téli utaknak
Erősen ajánlott, nekem 2007-es A6 volt ezzel a motorral, nagyon szerettem minden tekintetben. Csak a te esetedben erősen meggondolandó, hogy van e értelme váltani. Elvégre van már egy ilyen A4-esed, amit ismersz, és jó motorral van szerelve. A 3.0 TDI elmondanám, hogy még kis forgalmú városban is 10 litert kajál, de ilyen budapesti forgalomba lazán lemegy a 13 liter is. Autópályán mondjuk tényleg takarékos, 7 litert eszik. De ettől még nem éri meg egyből a dízelre váltani.
Ha mégis kell a kombi és a quattro hajtás (ami teljesen érthető), akkor már vegyél inkább egy A6-ot, azzal legalább lesz egy kis változás is, és tényleg tágas. És sokkal nagyobb a választék 3.0 TDI fronton az A6-nál, mivel az A4 nagyon ritka ezzel a motorral.
Az h jó motor nemtudom de 6éve kitartóan teszi a dolgát
a diesel városi 10-12l fogyasztása nem mérvadó most is többet eszik.
az a6 osból sok az autómata tudok váltani akkormeg minek 1el több hibalehetőség. meg az a4et ugy megszoktam + még épp befér a garázsba igyis a falra rakom az orrát h betudjam csukni
a ford focus nem 55l tankal szerelt? az ugy 6,5-7liter ami télleg nem rossz, de a első kerekes és maris kizárt
nemkell nekem h 1.5liter egyen nem laborban tesztelt 1literes 5turbos 10sebességes valami ami ha kijön utcára 8at eszik kapásból
a fűtés az igyis-ugyis ratyi nem hallottam még olyan Audiról ami tudna fűteni
dieselben a porlasztót kell venni 1.8tben meg a közvetlen befecskendező miatt állandóan tisztíttatni a szívó oldalt
ha a prémium diesel olyan mint a prémium benzin h csak árban más de nem ér semmit akkor megelégszek a simával
(első 2évben szigorúan 100ast kapott de ugyanugy takarítani kellet a szívó oldalt utána már csak omv-shell alap, se a fogyasztás se a teljesítmény nem változott -nem 160lóvas az ami kéri a 100ast-
2ős tömegű lendkerék ebben is ott figyel
csak a dpf elem ami újdonság lenne tudom húzós az ára de nem feltétlen kell annak ott lenni
"a fűtés az igyis-ugyis ratyi nem hallottam még olyan Audiról ami tudna fűteni "
Na akkor most fogsz hallani, nekem a 15 éves 1.9 PDTDI -10 fokban 1 km után már tolta a langyos levegőt. Gyárilag van benne elektromos fűtőszál.
mitgondolsz belehet rakatni az enyémbe is?
mert 90fokos üzemhőn fújdogál valami langyosat
télen nyáron 22,5re van állítva és auto mode mindkét oldalon
hideg motornál nem pörgeti a ventit de mikor bemelegszik akkor maxon dübörög amíg benem lihegi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!