Simson motorkerékpárnál ezek milyen meghibásodásra utalnak?
Én ezért váltottam robogóra, baromi sokat kellett küzdeni vele beleuntam.
Igazából ha van is gyújtás, nem mindegy hol adja le, az is okozhatja a hibát.
A tűszelepet nem érdemes annyira leállítani, középszintbe inkább.
Ha ezután se megy, pl szívatóval csak, akkor kimuzdult a szimering és fals levegőt szív.
Az a legnagyobb hiba,hogy még nem dobtad ki a fenébe.
Én már évekkel ezelőtt eladtam,amennyit adtak érte,mert nem volt túl jó folyamatosan szívni a brét.
Karburátor hibád van!
Ki lell tisztitani a karburátort. Az üzemanyag szintet jól kell beállítani. Figyelni kell, hogy nehogy fals levegőt szívjon a karburátor csonk tömitésénél.
Az egyik leg egyszerübb és legkönnyebben javitható motor, itt sokan irogatnak hülyeségeket, robogókról és más motorok összehasonlításáról. Nekem van egy 1976 os S50b motorom, hidegben is azonnal indul és soha nem hagyott ott.
57000 km futott bár csapágy és szimering volt cserélve benne azonkívül teljesen gyári. Irányjelző, kürt minden működik rajta. Van más motorom is de ezt szeretem jobban.
Bocs és valaki irta, hogy szimeringes is lehet és teljesen igaza van ezt is meg kell nézni!!
Ha nem füsztöl akkor a gyujtás felöli szimering lehet rossz!!! Igaza van!
Gyujtást is meg kell nézni, hogy jó helyen ad szikrát!!
Ha ezek rendben vannak, akkor tényleg karbi a gond
Aki az utángyártott alkatrészekre utal, igaza is lehet! Minden motorhoz gyártanak utángyártott alkatrészeket!
Nekem is vannak rossz tapasztalataim ezen a téren, de ha hoznak javítani Simsont soha nem teszem be ezeket a kacatokat a motorba!
Ezért nem lehet a Simson-t szidni, de a megbízhatatlanságát sem komolyan emlegetni, mert aki mégis megveszi az ócska olcsó alkatrészt az magára vessen.
Suhl mérnökei kiváló motort alkottak, keleti gyártmányok között talán a legjobbat.
8-as robogókba is van szar, én simsonon tanultam meg motorozni, kb 15 évig használtam, de sokat kellett javítani, rugdosni, volt hogy fel lett újítva és nem sokra rá probléma volt vele.
Aztán vettem egy honda diot, igaz megbízható kis motor volt, de a komolyabb igénybevételt nem bírta, 4000km alatt csapágyas lett.
Aztán vettem egy malaguti f12-t 50ccm,na ez már más volt mind 2 előző motortól, ez tényleg bírja a gyűrődést, sosem fárad el, nincs indítási probléma, elgyengülési, túlhevülési probléma, égett főtengelycsapágy szag.
11 év alatt 37000km mentem vele, motorikusan nincs vele probléma, pedig sokszor meghajtottam már.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!