Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Shell W Power Nitro+ mennyivel...

Shell W Power Nitro+ mennyivel javítja az autók teljesítmélnyét -Gyorsulás -Végsebesség illetve egyéb előnyök és hátrányok?

Figyelt kérdés

2017. dec. 10. 13:43
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
Csak nem a Shell egyik marketingese járt itt és lepontozott mindenkit? :)
2017. dec. 11. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
16%
#10 igen,képzeld el javítja a motor dinamizmusát par masodperccel hamarabb felpörög. De nyilván te neked roppant okos bizonyitékaid vannak az ellenkezojere.
2017. dec. 11. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
20%
Egyébként a pontozásból látszik igazán h az autóstéma látogatóinak a 90 százaléka busszal jár vagy nem tankol vagy egy rakás szar húszéves péjemwében ül ammibe még az auchanos pancsolmány is kár.
2017. dec. 11. 20:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 anonim ***** válasza:
64%
Az is le van pontozva aki a jobb benzinben nem hisz meg az is aki pártolja. Most akkor senkinek nincs igaza,egyszerre jó is meg szar is a jobb benzin? Itt csak idióták vannak vagy kamu a pontozas ennyi..
2017. dec. 11. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/22 anonim ***** válasza:

Hogy egy kicsit tisztába tegyük a témát és utána is lehet olvasni:

A Shell sem teljesítmény növekedést ígér (a termék elnevezés félrevezető) hanem helyette azt hogy tisztítja a szelepeket stb. (a marketing szöveg szerint azzal hogy nitrogénnel dúsított) Már akinek nagyon öreg autója van kokszos motorral és ha ez egyáltalán segít rajta visszanyerni az eredeti teljesítményének legalább egy részét az esetleg tapasztalhatna teljesítmény növekedést (valójában csak az eredeti visszaálltát érzi de csak ha).

Van ebből 95-98 oktánszámú de még a V-Power Racing 100-nak sincs hatása a teljesítményre mert az oktánszám CSAK a magasabb kompressziótűrést jelenti (pl nagy kompresszióviszonyú versenyautóknál hasznos mert így ott is elkerülhető az öngyulladás). Teljesítménynövekedés akkor lenne ha a fűtőértéke is magasabb lenne ennek az üzemanyagnak de ezt nem hinném mert akkor az már rövidíthatne a motor élettartamán is - főleg a mai kihegyezett autókén - és a Shell nemigen vállalná be az ezzel kapcsolatos panaszokat.

2017. dec. 11. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 D. Brasco ***** válasza:
13-14 teljesen igazad van....ezen az oldalon két témakörben nem létezik jó válasz.......az egyik pont az ilyen nitropóverplusztuningsport benzin ...a másik meg a téli vs nyári feat 4évszakos gumi dolog.........ezeknel a fajta kérdéseknél csak szép lehetsz okos nem.......de hat használjuk ki az élet ezen apró örömeit hiszen ezeknél mindegy mit írsz,hogy jó vagy szar/használ-nem használ igy is ugy is nullara leszel pontozva
2017. dec. 11. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
51%
Ilyenkor beszarok mikor ilyeneket írnak egyesek hogy a teljesítményT nem növeli csak simább járásu lesz a motor , csak a kompressziót javítja, csak a súrlódást csökkenti, csak az egést javítja. Közbe még nem tűnik fel , hogy bármely előbbi változás teljesitmeny javítással, növekedéssel jar. Nem kicsit kell tankolni félig lévő tankba hanem szinte üres tankot kell telinyomni és akkor egyből érezhető,hogy erősebb.
2017. dec. 11. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 anonim ***** válasza:
Egy kicsit megint utánaolvasva: A kompressziót nem javítja az üzemanyag (a kompresszióviszony a motor egyik fix jellemző adata) hanem csak jobb vagy rosszabb kompresszió tűrése van (oktánszám). Súrlódást a motorolaj csökkent (még a 2 ütemű motoroknál is csak ott az olaj az üzemanyagba van keverve). A gázolaj mint üzemanyag egyben kenőanyag is de de már a sima gázolaj is rendelkezik a szükséges kenési képességgel. Az égést sem javítja mert a különféle porlasztási vagy befecskendezési és egyéb a motorban alkalmazott technikák felelősek ezért.
2017. dec. 12. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 anonim ***** válasza:

#12: senki nem vitatta, hogy a dinamizmusra lehet jó hatással, de a gázreakciót tizedmásodpercekben mérjük maximum, erre próbált utalni #10 is.


Egyébként lehet vitatkozni az adalékok hatásán, meg azon, hogy elhisszük-e a marketing szöveget, de aki azt mondja, hogy a nagyobb oktánszámú üzemanyaggal nem lesz jobb egy benzinmotor teljesítménye, az nettó hülyeséget ír. Pont. Kopogásérzékelőről, meg motorvezérlőről hallottunk már?

2017. dec. 12. 05:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 D. Brasco ***** válasza:

19-es,te meg olyanról hallottal mar,hogy a gyártók az altaluk előírt oktán számnál jobbra nem programozzak fel az ecu-t,csak rosszabbra!Igy aztan cseszheted a kopogaserzekelődet,meg a többit!Arról nem beszélve hogy a magyar gép park kb98%-ra 95-ös van előírva,igy aztan teljesen oka fogyott a dolog!

Persze tudom én hogy ezt nektek nem lehet megmagyarázni,mert ha maga a jóisten írná le,hogy nem növeli a teljesitmenyt,akkor is jönne a duma,hogy de akkor is.......meg amugy is az adalék.....mer' az tisztíccsa.....és a többi...........

2017. dec. 12. 07:27
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!