Hogyan lehet észrevenni, hogy a turbóban leragadt a változó geometria?
'99-es A6 2.5 TDI, automata vasról lenne szó.
Mostanában azt csinálja a drága, hogy hidegen ló@asz a nyomatéka, nem is nagyon akar elváltani 3000 alatt.
Majd mikor bemelegszik majdnem minden fa@a, de kb. 2800-ig úgy gyorsul mint egy suzuki, onnantól ránt egyet, felbőg a motor, és "vadászgép" lessz belőle.
Az előzménye a sztorinak az, hogy egy jó darabig úgy jártam a kocsival, hogy ki volt lyukadva az Intercooler utáni gumicső. Tolta is rendesen a kormot, mint egy traktor ha odaléptem neki.
Ja igen. A fogyasztásom pedig úgy megugrott, hogy lassan kannából kell tankoljam a gázolajat!
UI. Tudom, hogy ezzel a vassal belenyúltam, de fikázást nem kérek. Köszi. (AFB motorkód)
1.9 TDI-nél pont fordíva szokott lenni, tehát nem bír elpörögni 3000-ig sem, ha leragad a geometria. Ebből kiindulva nem hinném, hogy nálad is ez a gond.
Amúgy miért nyúltál volna bele? Bármilyen turbó motoros autonál előfordulhat ilyesmi, meg hogy kilyukad a gumicső.
Üzemanyagpumpával vajon mi a helyzet? Azzal mindig gond van ennél a modellnél.
Egyik szomszéd srácnak is hasonló volt a probléma, csak neki nem sikerült rájönni mi a gond, mert lassan már mindent kicseréltek.
Írd le a ha meglesz a hiba, hátha segít neki.
Van valamilyen diagram, hogy milyen fordulatszámon, mekkora kellene lennie a turbó nyomásnak? Mert akkor veszek egy nyomásmérőt, és beépítem.
Ez a 150 pacis változat, nincs tuningolva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!