2004 BMW 330d 6os kézi 300hp szerintetek?
gyárilag 201hp volt chiptuning műhelyelnél 245hp hangolták (nem tuningboxos)
namost mivel nekem nem egy üzemórás versenygép kell hanem egy mindenap meloba este haverokkal cruiseolos gép elbírná a motor komolyabb beavatkozás nélkül? gondolom a turbo, csúcsok kuka de szerkezetileg elbírja a motor?
-nem streetrácsingra kell csak szeretem érezni az erőt, pláne mióta chippes éshogy 160nál nemkell visszaváltani 5 vagy 4be mert 2800nál dyno szerint már 200hp áll rendelkezésre :)
"nem egy üzemórás versenygép kell hanem egy mindenap meloba este haverokkal cruiseolos gép"
Akkor most mi van? Mire nem elég neked az eddigi HP?
igazából elég mindenre csak miért ne? a bűvös liter/100hp :)
az E90ben megjelent 35d 280hp val bírnak oké 2 turboval (nem beszélve a mai 50d ről)de eljátszottam a gondolattal h 35d csúcsokkal igaz 1 de nagyobb turboval megoldható
-reménykedek h sokkal nagyobb különbség nincs a 2 motor közt
Gondolkozol rajta vagy már megvetted? Ez ágyúval verébre szint. Ha még csak gondolkozol rajta akkor vegyél egy nagy fekete Superbet és az is elég. A haverok jobban elférnek benne. Ha a politikusoknak megfelel egy Superb akkor neked is biztosan meg fog krúzolásra.
Nem heccből tuningolhatta fel a BMW-t a gazdája. Lehet hogy tiporta neki rendesen. Te meg majd iszod a levét.
Ez elvileg 50% több lovat jelent, és terhelést a kocsira mindenhol.
Váltó, vezérlés, hengerek.
10-15% tunningot elbírnak, de 50% már nem hiszem, hogy hosszú távon elbírna.
Sőt, ezt a plusz 45 lovat se hiszem, hogy jól fogja tűrni az autó hosszú távon.
Egy kérdés, ha ilyen sebességen használod az autót, milyen gyakran cserélsz olajat a motorban, és a váltóban?
4éve hoztam be ausztriából akkor átesett a szokványos szűrő, folyadékok, szíjjak cseréje + nemsokkal rá egy turbo felújítás 236ezerrel megkockáztatom meg gyári volt.
szép lassan kikasztlizták mert az első kerékjárat rohadásnak indult. onnantól meloba és esténkent kocsikázásra használtam a chippet 2éve nyáron kapta azóta semmi baja
olajat 10ezrenkent cserélek + vele együtt a szűröket
a láncot tavaly oktoberben cseréltek 80ezer kmrel megvétel után (számlával bizonyította hogy akkor nemrég cserélték igy ahhoz nem nyúltam)
Ez most akkor E90 vagy még E46? Mert 201lovas 30d nem volt.
Ha E90 akkor hanyagolnám, mert egyszer úgyis szakad a biciklilánc, főleg ha még egy +100lovat is hozzá szeretnél rakni. (tud így is megbízható lenni csak drága)
nekem e46om van
e90et csak példaként elhoztam fel
e90ből asszem a 25d volt 201lovas ami ügye csak egy "butított 30d"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!