Vettem egy 1.4 vw ventot 44 kw 60 LE kerdeseim lenne e felol rangat nem gyorsul stb stb valaki segitene?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha lejtőn sem megy , akkor ragad a fék.
És az emelkedőn mit csinál?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem rosszindulatból, de egy olyan szerelőhöz kell vinni, aki ért is hozzá. Az olyanokat, akik addig cserélgetik az alkatrészeket, még meg nem javul, el kell kerülni.
Pár tipp: elugrott vezérműszíj, töltőnyomás szenzor, lambaszonda, 4 új gyertya is csodákra képes, repedt szívótorok, eresztő vákuumcsövek, tömítetlen kartergázcső.
Ha számítógéppel rá tudnának nézni, némi hozzáértéssel be tudnák határolni a hiba okait. Ez a 'ha nem az üzemagyagszűrő, akkor a gyújtáselosztó' arra utal, hogy elég tág intervallumban tapogatóznak, ami finom szólva gagyi hozzáállás.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Látom még mindig nem lettetek vele előrébb. Gondolom azóta rákötötték diagnosztikára, megállapították hogy a lambda feszültség határértéken belül mozog, hosszútávú üzemanyagszabályzás 10% alatt van, gázadásra 70kpa alá esik a nyomás, minden a legnagyobb rendben és még mindig nem találják a baját...
Ne haragudj, de ez nem így működik, hogy "csak azt az izét kell megbirizgálni és jó lesz". Ezt egy hozzáértő, jó szakembernek személyesen, a megfelelő felszereléssel meg kell néznie, különben nem lesz belőle semmi.
Még egy utolsó tippem van, előfordulhat hogy megszakadt a hengerfejre menő testkábel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!