Vettem egy 1.4 vw ventot 44 kw 60 LE kerdeseim lenne e felol rangat nem gyorsul stb stb valaki segitene?
Ha lejtőn sem megy , akkor ragad a fék.
És az emelkedőn mit csinál?
Nem rosszindulatból, de egy olyan szerelőhöz kell vinni, aki ért is hozzá. Az olyanokat, akik addig cserélgetik az alkatrészeket, még meg nem javul, el kell kerülni.
Pár tipp: elugrott vezérműszíj, töltőnyomás szenzor, lambaszonda, 4 új gyertya is csodákra képes, repedt szívótorok, eresztő vákuumcsövek, tömítetlen kartergázcső.
Ha számítógéppel rá tudnának nézni, némi hozzáértéssel be tudnák határolni a hiba okait. Ez a 'ha nem az üzemagyagszűrő, akkor a gyújtáselosztó' arra utal, hogy elég tág intervallumban tapogatóznak, ami finom szólva gagyi hozzáállás.
Látom még mindig nem lettetek vele előrébb. Gondolom azóta rákötötték diagnosztikára, megállapították hogy a lambda feszültség határértéken belül mozog, hosszútávú üzemanyagszabályzás 10% alatt van, gázadásra 70kpa alá esik a nyomás, minden a legnagyobb rendben és még mindig nem találják a baját...
Ne haragudj, de ez nem így működik, hogy "csak azt az izét kell megbirizgálni és jó lesz". Ezt egy hozzáértő, jó szakembernek személyesen, a megfelelő felszereléssel meg kell néznie, különben nem lesz belőle semmi.
Még egy utolsó tippem van, előfordulhat hogy megszakadt a hengerfejre menő testkábel
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!