Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a baja a váltónak? Erőltessem?

Mi a baja a váltónak? Erőltessem?

Figyelt kérdés

Mazda demio :D


1-est nagyon nehezen veszi be. De csak ha gurul. Amikor állok simán beveszi. Nincsen szinkronizálva vagy mi a baja?


Mennyi kb. a javitatás?

Mit javítanak rajta?


Használjam az egyest vagy hagyjam? Erősen nyomom akkor beveszi.



2017. nov. 29. 22:54
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
Lehet hogy sűrűbb olaj van a váltóban mint ami elő van írva.
2017. nov. 30. 10:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 anonim ***** válasza:
Ez elég normális még szinkronizált váltónál is. Amikor nem akarja bevenni, tedd üresbe és engedd fel teljesen a kuplungot, ez után már menni fog (legalábbis nekem ez mindig bevált).
2017. nov. 30. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 D. Brasco ***** válasza:
Mondjuk hogy 30-al haladva minek 1-est kapcsolni ha lelőnek sem értem....de ha igy gyilkoltad azt a nyomorult váltót nagyon ne csodálkozz hogy elsírta magát!Tegyél ra egy bontottat de előtte tanulj meg vezetni mert igy az is záros határidőn belül le fog térdelni!
2017. nov. 30. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:

30-nál egyes?

Azért örülök,hogy egy régebbi kocsiról van szó...

Mert az ilyen logika miatt fut annyi lerúgott autó...

Sima,egyenes nem emelkedős úton még 5km/h-ról is meglehet csúsztatni,a kettest.

De legyen az : oké ott még elnézhető a vissza egy...

Ha egy leheletnyit lejt az út,akkor 5-nél is laza kettes.

10km/h-nál sík úton kettes bőven elviszi...

2017. nov. 30. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
Ez teljesen normális, a legtöbb autót nehéz 1-be rakni gurulás közben. De tény, hogy sokszor muszáj 1-be tolni, mert a 2-est már nem bírja. Úgy kell, hogy állsz a kuplungon, és finoman, érzéssel próbálod betolni egyesbe, és lesz egy pont, amikor szépen be fog ugrani. Nem kell erőltetni.
2017. nov. 30. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:

Nekem is akadt hidegben 1, 2, 3

Melegben nem mondom a szervizben tegyenek bele kicsit hígabb olajat. - Azt nem lehet. Garanciális újonnan vett autóról beszélek.

Mondom akkor csináljátok meg. - Á ez tökéletes. s..fejek, 20 éves ladámban nem akadt.

Fallosz.om tele lett vettem egy új automatát. Japánt. Többet európai autót nem veszek. Ez megvan 4 éve. Hibátlan.

2017. nov. 30. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 A kérdező kommentje:

Okoskodók.. figyeljetek már... nem minden kocsiban ugyan olyan az áttétel... tudom mikor kell az autónak az egyes es mikor a kettes... szoval most nekem ne mondogassatok mar a dolgokat, hogy mikor valtsak..


De amugy, duplakuplungolassal eddig jó volt de néha már az sem segít

2017. nov. 30. 20:45
 18/25 anonim ***** válasza:
#17 Ha 30-nál szeretnél 1-est kapcsolni, ott nem árt duplakuplungolásnál legalább 4000-ig felpörgetni a motort.
2017. nov. 30. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 D. Brasco ***** válasza:

"Okoskodók.. figyeljetek már... nem minden kocsiban ugyan olyan az áttétel... "


Ez ketsegtelen csak egy kóró demio-nal nem tudom elképzelni mi az a forgalmi helyzet ahol 30-nal karót kell szúrni neki.....

2017. nov. 30. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 A kérdező kommentje:
Sok van. De ez elég félre érthető, nem vagyok hülye hogy megyek kettesben és egyszer csak rakok neki egy egyest.. pl megyek kettesben a lámpa felé lassulok mert piros és kb már csak gurulok már tenném ki üresbe és akkor egyszer csak zöld lesz a lámpa és a kettesben mennék tovább elkezdene rázni a kocsi ezért vissza teszem egyesbe de az meg 5mp még duplakuplungolás sem jön össze utána benyomom felkarból egyesbe és elindulok... kettesbe csusztatgathatnám csak az meg olyan hosszú hogy nem gyorsulok vele dinamikusan.
2017. dec. 1. 00:39
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!