Szeretném, hogyha valki elmagyarázná nekem, hogy egy 125 köbcentis motorból (Yamaha sr125) miért nem lehet valamilyen úton -módon 50 köbcentis csinálni? üdv:zS
Figyelt kérdés
2017. nov. 29. 16:24
1/3 anonim válasza:
Minek? Sok a papírmunka, és irreálisan drága az átalakítás. Vagy csak papíron legyen 50es? Az meg illegális. Ha egy rendszám nélküli 125ös mocival megfognak, az kapásból 4 vádpont, amiből 2 bűncselekmény, 2 csak szabálysértés. Kell ez?
2/3 anonim válasza:
Tegyél rá kisebb hengert , dugóval és kész.
3/3 Vortrex válasza:
Nem kell ezen annyit magyarázni, a típusmódosítást a törvény bünteti és kész.
Itt részletezik mi számít annak és mi nem. Lényegében ha nem a gyári adatoknak megfelelő a gép, akkor az baj.
Vannak olyan kiskapuk, hogy bizonyos motortípusoknak gyárilag visszafogják a teljesítményét, ezáltal az szerepel a gyári gépkönyvében, hogy 125-ös létére kismotor kategóriába sorolandó. Utána, hogy ki hogy tuningolja vissza, az már senkit se érdekel, lényeg hogy a hivatalos gyári paraméterekre hivatkozva eleget tesz a szabályoknak és az lényeg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!