Mi a különbség a hegesztett és a sperr difi között? DRIFT
Tudom hogy az egyik magától zár a másik meg folyton zárt egyik olcsó másik nem.
De melyikkel jobb driftelni valaki azt szereti a másik meg amazt de mi a különbség?
Meg mi az a kisházas és a nagyházas difik között a különbség?
A hegesztettnél a két oldalt összevarrják, mindig azonos fordulatszámmal forognak, mintha difi nem is lenne, csak szimpla fogaskerék kapcsolat.
Sperr difinél van egy max nyomaték amit át tud vinni egyik oldalról a másikra. BMW az lamellás, alapban 25% kb. (vagy 60-80 Nm, máshol ezt olvastam, megoszlanak az infók). Lényeg, hogy ha nem tolod neki, simán ledifferál. Ha rúgatod, akkor a belső íven lévőt kicsit megfogja, nyomaték megy át a külső íven futóra és az (is) megcsúszik.
Közúti használat + drift --> sperr (ez tuti, feltéve hogy vigyázol az autód műszaki állapotára)
Ha csak pályán, akkor hegesztett (szerintem, ebben nem vagyok biztos, sosem versenyeztem)
A kisház vs. nagyház a BMW-nél van (ott biztos, máshol passz). A kisebb teljesítményűek (általában négyhengeresek) difiháza kisebb, a nagyobb teljesítményűeké (általában hathengereseké) nagyobb, ezért a kisház-nagyház.
#6-os vagyok....
Igen-igen, valóban, a beltartalom is más, de gondoltam ez triviális.
.... bár így laikus szemmel végig gondolva nem is annyira, ... szóval ott a pont.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!