Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a különbség a kétütemű...

Mi a különbség a kétütemű motor és a négyütemű kétszelepes karburátoros motor között és melyiket érdemesebb futárkodásra használni?

Figyelt kérdés

2017. nov. 24. 19:23
 1/8 anonim ***** válasza:
Természetesen a négyüteműt. Kisebb fogyasztás, alacsonyabb karbantartási igény.
2017. nov. 24. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Természetesen a kétüteműben van feleannyi alkatrész. Biztos az romlik el hamarabb.
2017. nov. 24. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
83%
Mióta alacsonyabb a karbantartási igénye egy négyüteműnek?? Ott van a szelepvezérlés, külön olajzás kartergázelvezetés stb. A négyütemű nehezebb, drágább, bonyolultabb, cserébe csendes, takarékosabb, kevésbé szennyezi a környezetet, szabályosabban jár. A kétütemű könnyebb, egyszerű felépítésű, de mocskosul hangos, büdös. Értelem szerűen a négyütemű mellett voksolnék
2017. nov. 24. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
53%

Én úgy értettem hogy alacsonyabb, hogy a kétüteműt azonos használat mellett előbb kell szervizelni, akár felújítani.

Persze ha a négyütemű meghal akkor azt jóval drágább megcsinálni.

2017. nov. 24. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Elméletileg a 4 üteműben tényleg 2x annyi alkatrész van, és gyakrabban kéne elromoljon, de a valóságban pont fordítva van, a 4 üteműekkel sokkal kevesebb gond van, és tartósabb is, mint a 2 ütemű.
2017. nov. 24. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Kétütemű: Dinamikusabb, többet eszik, egyszerűbb karbantartani, elromolni sem romolhat el rajta sok minden. Cserébe töltögeted olajjal, többet eszik, 30 ezrenként motor generál.


Négyütemű: Lomha, keveset eszik és tartósabb (50 ezrenként generál).


Én futárkodásra az utóbbit használnám.

2017. nov. 26. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

Azért kiváncsi lennék arra nagyon, hogy egy mai 2T motor mennyivel károsabb, mint egy 4T... mert rohadtul nem károsabb, csak nem Arol-al kell etetni! Egy 50-es 2T a mai napig megeszi a 125-ös 4T-t, és minimálisan eszik többet, viszont bír haladni, felveszed vele a városi forgalmat, úgrik, fürge, könnyebb...


Gyakran járok ki cross pályára, ott nagyon sok 4T-s 450-es Yamaha van, viszont a 250-es 2T a mai napig hülyére veri őket, eleve kisebb súly, jobb súlyelosztás, jobb fordulékonyság, gázra keresztbe tudod rakni a motort stb... oké, nehezebben kezelhető, érzék kell hozzá, nincs motorfék, folyamatosan pörgetni kell, hirtelen jön meg az erő, kisebb tartományban működik, viszont ezerszer élvezetesebb a motorozás vele. A MotoGP is a 2T kivonása után meghallt, mondjuk a mai mezőnyből már egyedül Rossi maradt, aki versenykörülmányek között képes lenne megülni egy 500-as kétüteműt, esetleg még Simoncelli ha élne...

2017. dec. 2. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

A minimálisan eszik többet az 20% többlet fogyasztás plusz ahogy írtad minőségi olaj (2400 huf per ezer km).


Az 50es 2T pedig nem eszi meg a 125ös 4T robogót. Még a 110es leadek is lehagyják a városi sport 50eseket.

2017. dec. 3. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!