Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha ki-be tudom kapcsolni a...

Ha ki-be tudom kapcsolni a kipörgésgátlót akkor nekem most milyen difim van?

Figyelt kérdés
Az autó 98-as BMW e36 320i, automata ha ez is számít

2017. nov. 25. 20:26
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
99% hogy nyitott, tudtommal automata alá nem volt kérhető a sperr.
2017. nov. 25. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Annyira nem értek hozzá ne haragudj, de ha nyitott difi és csak az egyik kereket pörgeti ki, akkor mi értelme van a kipörgésgátlónak?

Ha ígyis úgyis csak az egyiket pörgeti?!?

2017. nov. 25. 20:39
 3/13 anonim ***** válasza:
Más módja is van a kipörgés megakadályozásának, mint hogy összezárja a két oldalt.
2017. nov. 25. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Ha érzékeli, hogy elforog a kerék, akkor csökkenti a motor teljesítményét és/vagy fékezi a kereket.


Semmi köze nincs a differenciálműhöz.

2017. nov. 25. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:

Utolsó, ez szerintem hülyeség. Legalábbis nálam biztos, mert ha kikapcsolom nem érzem hogy fékezné a kerekeket, hallom ahogy csikorognak a gumik induláskor, szóval most akkor hogy is van ez?

Vagy ilyen esős időben mindenhogy kipörög?

2017. nov. 25. 21:12
 6/13 anonim ***** válasza:
Ha kikapcsolod a kipörgésgátlót, akkor nyilván nem fogja megakadályozni, hogy kipörögjön...
2017. nov. 25. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

Én azt értem, de megpróbálom jobban elmagyarázni.

Tudtommal a sperr difisek pörögnek ki, most amelyikbe van kipörgésgátló az csak sperrdifis lehet nem?

Honnan tudom meg hogy az autóba milyen difi van? és kipörgésgátlót mondjuk miért tesznek olyan autóba ami mondjuk alapban olyan difi van hogy képtelenség lenne kipörgetni, megcsúszni vele?!?

Jaj mar zavaros az egesz, megzavarodtam

2017. nov. 25. 21:28
 8/13 anonim ***** válasza:

Hallod, még én is megzavarodtam tőled, amiket itt összehordtál.

Hirtelen nem is tudnám összeszedni a gondolataimat, úgyhogy nem magyarázok el mindent külön. Inkább azt ajánlom, hogy vedd át teljesen a nulláról a differenciálzár, a kipörgésgátló és a drift fogalmát. Mert nagyon össze vannak kuszálódva a dolgok a fejedben, téves infókkal rendelkezel.

2017. nov. 25. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 Beviz Elek ***** válasza:
A kipörgésgátlónak nincs köze a diffihez.
2017. nov. 25. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 crudy ***** válasza:
100%

1. E36 csak nyitott difivel keszult kiveve az M3


2, a kiporgegatlonak az a lenyege h amint elveszti a tapadast a gumi akkor elveszi a gazt. Nem fekezi. Ha fekezi is akkor az mar menetstabilizator.


3 a sperr difinek az a lenyege h a ketto hatsokerek nem tud kulon mozogni. Ez tenyleg jo ha keresztbe akarunk haladni vagy ha elakadunk a jegen, de csak az egyik kerek.


A kiporgesgatlonak vagyis asr-nek nincs koze a difihez mert ha nyitott difi van akkor is el tud porogni a kerek es ha sperr akkor is.


Pl egy kanyarban nagy gazt adunk. Tok jo h sperr difink van mert a sperr hatasara kenyszerulni fog a ket kerek h egyszerre forogjon aminek koszonhetoen az egyik kerek tuti megcsuszik, vagy mindketto. Ha nyitott difink van akkor csak az egyik kerek fog megcsuszni, de ugye van asr-unk es ezt a csuszast megakadalyozza.


Vagy pl, allohelyzetben rajtolunk. Ha sperr, ha nyitott difi, a kerek hamarabb fog gyorsulni mint az auto. De az asr megakadalyozza es vissza vesz pont annyit a motorerobol amennyit kell h ne porogjon a kerek egy helyben es hopp maris van tapadas.


4. A sperr egyebkent onzaro difi tehat csak akkor zar ha kell de attol meg a tengelyen levo kerekek az aszfalttol valo elfordulasat nem akadalyozza meg.


Tehat egyszeru nyitot difid van. Es az asrnek semmi koze a difihez.

2017. nov. 25. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!