Szerintetek be lehet-e szerelni károsodás nélkül egy 12V-os 100W-os Xenon izzót egy olyan autóba aminek a világítását bajuszkapcsolóval lehet kapcsolni?
Létezik xenonban 100 wattos?
Amúgy attól függ, mennyire stabil konstrukció az a kapcsoló. Van amelyik a tervezett áramerősség sokszorosát is elbírhatja, van ami meg azt se nagyon.
Nem a bajuszkapcsolótól függ. Ha a bajuszkapcsoló relét vezérel, akkor nincs probléma, a relék bírnak ennyi terhelést. Közvetlen kapcsolás esetén lehet gond, mert a bajuszkapcsolók nem szokták bírni és eléggé kellemetlen őket cserélni.
De ilyen szintű túlterhelésnél valahol mindenképpen előjön valami károsodás. Ha nem a kapcsolótestnél, akkor valamelyik vezetékkötésnél vagy a foglalat szigetelőjénél (ez az egyik gyenge pont). De gyakori, hogy a fényszóró túlhevülő tükre torzul és bemattul a foncsor (műanyag tükör esetén), esetleg lepereg róla a felgőzölt tükröző réteg (fémtükörnél). A műanyag lencsék a fokozott UV-sugárzástól és hőtől bemattulnak, extrém esetben fel is tudnak púposodni (bár ez már inkább a 140/100-as "atom bika" H4 világa), az üveglencséknél pedig vagy a lencse-tükör közti tömítő-ragasztó enged el, vagy a túlhevült lencse pocsolyába hajtáskor megreped.
Made in china.
Xenon izzó: D1S, D2S, ez valami tecsós gagyi, H4-es foglalatba.
Még normális vetítési képe sincs.
Hője meg akkora, hogy szétfolyik tőle a foncsor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!