Mennyire macerás egy 2.2 16v Z22SE motor?
Kinéztem egy coupe Astrát, de nagyon megoszlanak a vélemények... Valaki esküszik rá, hogy egy karbantartott szép darab rohadt jó, valaki épp az ellenkezőjét állítja.
Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Elsősorban, olyan emberek válaszát várom, akiknek volt dolguk a motorral, de minden vélemény érdekel.
A 20 legrosszabb motor között van.
1.8 125 lóval érdemes venni.
Régi a kérdés, de hátha olvassa majd más is. Én egy elégedett Z22SE tulajdonos vagyok (mióta az autó nálam van már több, mint 130ezer km-t mentem vele), az autó egy 2005-ös Astra Cabrio, ebben már az EGR-szelep mentes motor van a gyárilag átdolgozott láncfeszítővel, erősebb lánccal (11065401 utáni motorszám). A hidraulikus láncfeszítőt viszont kicseréltettem a Z20NET motor feszítőjére (cikkszám: 12608580).
A kocsiban most 225ezer km van és nem csörög, szépen jár, az olajfogyasztására kell odafigyelni hogy ne menjen minimum szint alá és 5w30 olajjal járatni. Aki, azt mondja hogy ez egy megbízhatatlan motor, az a 2003-as előttiekre gondol, azokkal tényleg sok a gond (EGR szelep, lánc átugrás/szakadás, kopott dugattyúgyűrűk), az újabb motorok viszont az egyik legmegbízhatóbbnak számítanak.
Plusz van egy szerelő vidéken, aki csak ezeket épiti es profi, mindent megcsinál...
(fagyott a telom azért írtam kettőbe)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!