Teljesen alátekert kormánynál nem akar menni az autó, mi
lehet ez?
Figyelt kérdés
Nem folyamatosan csinálja, van hogy pár napig semmi. Csak ha teljesen alátekerem a kormányt akkor szokta, pont olyan érzés, mintha be lenne húzva a kézifék, nem akar menni a kocsi, kicsit rázkódik, a hanghatás csak surlódó hang, tehát egyértelműen behúzott kézifék érzés. 12 éves honda jazz-ről van szó. A szerelő felemelte, átnézte, azt mondta ez egy tökéletes kocsi, nem lát semmi bajt. Hibakód nincs. Azt mondta vagy hagyjam ott és jár vele, vagy ha legközelebb csinálja vigyem el azonnal, csak ez nehezen kivitelezhető, mert nem folyamatosan csinálja. Találkozott már valaki ilyen problémával? Mi lehet..?
Nagyobb gázt kell adni annak a szerencsétlennek :)
Egyébként simán csak az erőhatások hatnak és kész. Attól hogy kitekert kormánnyal akarsz indulni, attól még a súly előre lódulna, de a súrlódási ellenállás fellép, míg egyenes kormánynál elfordul a kerék és kész. Érthető remélem.
2017. nov. 21. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
2/16 A kérdező kommentje:
Egyértelműen ellenáll a kocsi, hiába nyomom a gázt. És nem úgy indulok, hanem pl menet közben vissza akarok fordulni az úton 2-esben. De lehet hogy én nem értem, da ha az lenne amit mondasz, akkor mindig csinálnia kéne, nem? De ő csak néha..
2017. nov. 21. 12:12
3/16 A kérdező kommentje:
Egyébként 14 éve vezetek, de még nem tapasztaltam ilyet. Csak mert amit írtál olyan, mintha egy kezdőnek szólna.
2017. nov. 21. 12:16
4/16 anonim válasza:
ne akarjunk benzines ,sőt dízellel se csutka kitekert kormánnyal elindulni kuplung csúsztatással...
Erők hatnak,ennyi...
Amúgy nem nagyon tekerd ki a kormányt csutkára,a szervót csúnyán megölheti ha csutka tekert kormányt tol az ember 15-20 másodpercekig...
A szervó a tekerékközbeni rásegítésre van,és nem az egyhelyre
2017. nov. 21. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
5/16 A kérdező kommentje:
Értem amit írtok, de esküszöm nem elindulásnál van ez, hanem menet közben, ha vissza akarok fordulni, vagy nagy a kanyar:) És többféle szervós autót vezettem már, egyik sem csinált ilyet.
2017. nov. 21. 12:22
6/16 anonim válasza:
hát egy kitekert kormány elveszi a lendületet..
Egy dízelnél a nyomaték elvisz,de valami szívóbenzin dobozoson nem biztos.
2017. nov. 21. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/16 A kérdező kommentje:
Hát jó. Akkor ő ilyen. Csak azt nem értem, mért nem mindig csinálja, ha ez normális?
2017. nov. 21. 12:52
8/16 Beviz Elek válasza:
#1
Te mi a bánatról beszélsz? Ha egy teherautó első kereteit elsüllyeszted a sárban és eltévedt kormánnyal akarsz elindulni, akkor aláírom, de egy elsőkerekes Jazznél miről beszélsz? Az első kerék arra húzza a kasztni amerre épp tekerve van a kormány.
Valami az elsőkerekeidnél lesz, beleér valamibe amikor koppra kitekered a kormányt. Nem jó koppig tekergetni, de az általad leírt hiba sem normális. Meg kell nézni hogy mi akad mibe.
2017. nov. 21. 13:34
Hasznos számodra ez a válasz?
9/16 anonim válasza:
Tényleg nehezebben megy bármilyen autó teljesen kitekert kormánnyal, de a te esetedben más gond lesz. Vagy a szervóval van valami gond, vagy beleér az első kerék valamibe, mikor teljesen kitekered. Tekerd el a kormányt koppig, szállj ki, és nézd meg, hogy nem ér e bele a sávédőbe, vagy ilyesmi?
2017. nov. 21. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/16 A kérdező kommentje:
Nem, nem ér bele semmi semmibe, mondom, szerelő is megnézte, felemelte, kitekerte, 3 szerelő ment be alá, semmit nem láttak ami okozhatja. Nincs olyan kopás vagy bármilyen elváltozás a keréken ami jelezné, hogy valami beleérne.. A szervóra is rákérdeztem a szerelőnél, azt mondta az se lehet. Nemértem..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!