Vannak ezek a régebbi akkoriban prémium autók, ezeket manapság már gáz megvenni?
Van bennük min. 300 ezer km, és 2m alatt már lehet venni. Pl. Audi S8 4.2, VW Phaeton 5.0 V10, Mercedes S500 és hasonlók.
Ezeknek kb. 40-50 ezer egy évre a teljesítményadójuk, a közelező nem tudom mennyi lehet, és a szervízdíjakról sincs információm. Amit írnak, 10-16 literes fogyasztás azt reálisnak tartom de lehet még kevés is...
A lényeg, azért lehet ennyiért hozzájutni egy anno 25 milliós autóhoz, mert hülye lesz bárki is tankolni, meg szervizelni?
Gondolom csak körberöhögik az embert ha egy ilyen más által levedlett prémium kocsival furikázik?
Nálam pl. nem a feltűnés lenne a cél, hanem a motorja, a teljesítmény ami igazán érdekel.
Tankolás még rendben lenne, együtt lehet élni a gondolattal, hogy nagy lónak több széna kell. Ezekkel a szervizelés az, ami nagy szívás tud lenni. Egy megfeküdt tiptronic javítási költsége pl simán elérheti egy keveset futott, jó állapotú kis középkategóriás tizenéves használtautó árát.
A körberöhögés inkább az a kategória, amikor a boyracer behozatja külföldről a romjaiból kétszer újraépített, itt-ott megrohadt éppen nagykorúvá váló BMW prémiumot, felragasztgatja rá az "emmesmatricákat", felrakja a jófogáson beszerzett, beolvasztás elől megmentett alufelnit a lomiból beszerzett tíz éves Dot-számú használt gumival, olajcserére már nem marad pénze, mert drága volt a csomagtartóba beépített mélyláda, de azért jól kihúzza magát, feszít a járgányban, a piros lámpánál pedig a gumifüstöltetés és kipufogó koromfolt nyoma mellett némi kicsöppent olaj foltját is hátra hagyja.
az ilyen gépeket max akkor röhögik körbe, ha le vannak lakva, de a gazdi így is feszít, hogy milyen autója van, és csak hajtja amíg megy.
aki rendbe rakja / eddig vigyázott rá és jó állapotban van, annak csodájára járnak. ez tapasztalat.
Munkatársam 99 A6 1.8T quattrot vett magának kb másfél éve. Nem rég adta el mert havi átlag 70-100000 ment rá a javítására. Mindig volt valami apró, de költséges baja. És ehhez jött hozzá a benzin, biztosítás, teljesítményadó!
Nem márkaszervizbe hordta javíttatni, unix kedvezményéért pedig sokan ölnének is.
Ha téged az ilyen költségek nem zavarnak, mert jól keresel akkor vágjál bele. De ennyiből már lízingelhetnél is egy kb 6 milliós vasat is
pl: [link]
Köszönöm a válaszokat, nem tervezek ilyet venni, csak elviekben érdekelt volna, hogy ha mégis, akkor mire lehet számítani.
#4 házas vagyok, nem a csajozás a cél
Fentebb megírták, drága fenntartani.
Az viszont szomorú tény hogy ilyennel leggyakrabban a furcsa színű emberek és a prolik járnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!