Wastegate szelep állítás + chiptuning?
#1 én azt olvastam, hogy akkor nyit ez a szelep, ha már elérte az üzemi nyomást a turbo, és hogy ne töltsön tovább, a fölös kipufogógázt elengedi. Ezt szokták szabályozni, hogy kicsivel később engedje el, ezáltal nő a turbónyomás.
#2 én csak annyit olvastam, hogy a gyári programot írják át, mindig az adott járműre hangolva, ezért vannak általános értékek megadva a weboldalakon. Pl. 150nm helyett fel lehet húzni akár 200nm-re is a nyomatékot, lóerőhöz is hozzájöhet 20%. Természetesen a váltó és a kuplung teherbírásának keretein belül kéne maradni.
Ha nem lenne titkos az autó típusa már rég kaptál volna választ.
Egyébként vannak olyan komolyabb cégek akiknél fent van típus szerint a honlapon a várható teljesítményérték chip után
#5: ezt írtam én is, hogy vannak ilyen weboldalak.
Most jöhet a lekicsinylő nevetés, de egy Citroen C3 1.4 HDI-ről van szó (faceliftes I. gen.)
Értem, köszi a válaszokat. Igen, néha meglódulhatna jobban is, a nyomaték még hagyján egy benzineshez képest, de a lóerő meg kevés (68), cserébe nem sokat fogyaszt, ez tény, elég pénztárcabarát ilyen téren.
Néztem már nagyobb motoros autókat, de általában a le/kg arány közel ugyanaz, szóval attól sem várhatok vehemensebb viselkedést.
Nem lenne bajom a benzinessel, csak ahhoz hogy menjen pörgetni kell, ezzel párhuzamban sokat eszik (vagy ehet).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!