Ugyanazért káros ,mint télen, csak mivel nyáron álló helyzetben is hamar eléri az üzemi hőfokot, ezért rövidebb ideig káros.
5-10 másodperc bőven elég, hogy az elektonika, szovtverek összeszedjék magukat, aztán indulás, de ésszel, nem padlógáz!
2000 fordulaton gyorsan eléri az üzemi hőfokot,
2010. máj. 30. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
hmm ez egy jó kérdés, engem is érdekel..Valaki tudna pontos magyarázatot adni arra hogy a motoroknak káros a helyben melegítés? köszönöm.
2010. máj. 30. 20:19
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Azért káros, mert lassabban éri el az üzemi hőfokot, mint rögtön elindulva, praktikusan ennek télen nagyobb a valószínűsége
2010. máj. 30. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Attól függ hogy értjük a helyben melegítést, mert az ha begyujtod hagyod alapjáraton ketyegni mondjuk 2- 3 percet nem lessz semmi gond. Diesel autónál meg ajánlott az alapjáraton ketyegés indulás előtt.
2010. máj. 30. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Diesel autót KELL melegíteni indulás előtt.
Egyébként 2-3 perc mindennek jót tesz
2010. máj. 30. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Télen sem előnyös indítást követően nagy gázon elindulni,mert az olaj ridedsége miatt a motor kenés még egyenetlen. Ebből adódóan ha valaki sűrűn ezt teszi,ne lepődjön meg,ha idő előtt kopogóssá válik a motor hangja.Egyébként a Diesel-es hozzászólónak teljesen igaza van! Nyáron,mikor szinte alapból a külső hőmérséklet 20-25 fok,szerintem nincs szükség az előmelegítésre,hogy a motor mielőbb elérje a normál üzemi 90fokot.
2010. máj. 30. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Egyáltalán nem káros, csak feleslegesen növeli a fogyasztást!
2010. máj. 31. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 A kérdező kommentje:
az utolsó hozzászólónak: ha nem vagy biztos a válaszban akkor ne írj hülyeséget, inkább olvasd el az előző hozzászólásokat
2010. jún. 2. 19:11
9/12 anonim válasza:
Kedves kérdező!
Én az utolsó előtti válaszoló vagyok és szerintem az utánam következő egyáltalán nem írt hülyeséget mint ahogyan azt Te megítéled.
Maximum a környezetre káros az autó járatása mint inkább magára az autóra. Ezt már csak abból is ki lehet következtetni,hogy pl. a lámpáknál sorban álló autók közül mennyien lehetnek azok az autósok akik arra az időtartamra leállítanák autóikat? Ugye,hogy senki. Bezzeg a német szomszédainknál a vasúti átjárók előtt ezt táblákkal is jelzik és le is állítják autóikat! Szerinem ez az a módszer amivel sem az autómat sem pedig a környezetemet nem károsítom azzal,hogy feleslegesen járatom az autó motorját.
2010. jún. 3. 00:11
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
"az utolsó hozzászólónak: ha nem vagy biztos a válaszban akkor ne írj hülyeséget, inkább olvasd el az előző hozzászólásokat"
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!