Tisztességes magyar ember tud magának venni Ferrarit?
Üdv!
Hát ha ennyire szeretnél egy Ferrarit, és fenn is tudod tartani, akkor vegyél!
Én egy F430 tulaja vagyok. Kezdjük azzal, hogy ha úgy döntesz, hogy veszel, akkor keresd fel a Mo.-i Ferrari szalont, ők segítenek. Én egy 360 Modenát ajánlanék.
Közlekedni egy ilyen autóval jó és rossz egyszerre. Mivel az enyém manuális váltós, ezért meg kellett tanulni lassan elindulni. Az első alkalommal, mikor dugóba kerültem komoly görcsöt kapott a bal lábam, mert a kuplungot kinyomni/ésszel felengedni nem kis izommunka. Nem tökéletes úton szlalomozni kell, mert az úthibákat nagyon nem szereti. A fogyasztás alsó hangon 20 liter és persze 100 benzin KELL bele.
Egy garnitúra gumi kb. 750.000, amit egy pályanapon simán megesz.
Az éves fenntartási költség kb. 150-200.000, ha minden flottul működik. Ha féket kell cserélni, mert elfogyott, akkor 500.000.
A Mo.-i szerviz jó, eddig mindent megoldottak.
A casco és a kötelező minimum 7-800.000, de nekem mivel 26 év alatti bp.-i lakos vagyok, ráadásul csak B1 bónuszom van, így több, mint 1.500.000 évente.
Cserébe van egy Ferrarid, ami megy, mint az álom és csodásabban szól, mint bármely Beethoven szimfónia.
Az előző vagyok!
Az kimaradt, hogy a pénzt legálisan kerestem meg rá, minden forint jövedelmem után adózom, amire nagyon büszke vagyok.
02:50:Üdv!
Nagyon szépem köszönöm a felvilágosítást. Remélem majd Ferrari találkozón majd találkozunk (Pár év múlva :) ) 360-ban már én is gondolkoztam, de maradok a Mondialnal. De ilyen drága fönt tartani egy Ferrarit, hát ezt nem képzeltem el volna. De még egyszer kösz a válaszodat. De van még egy kérdésem, hallottam erről az OT rendszámról. Állítólag evvel olcsóbban fönt lehet tartani a kocsit? (azt tudom min 30 évesnek vagy 25 évesnek kell lenni a kocsinak) És ez mire jogosít fel?
A Ferrari tulaj vagyok.
Egy befektetéssel és vagyonkezeléssel foglalkozó cégnél dolgozom.
Az enyém nem cabrio, Isten ments, az sokkal rosszabb kanyartulajdonságokkal bír. Szóval nem engem láttál.
Az OT rendszámos kocsiknak nem kell regadó...
hello mindenkinek
Én már ahogy megláttam a fórumot,hát inkább nem is nagyon nyilatkozom,mert az én sztorimat nemvalószínű hogy bárki is elhinné főleg a korom miatt,de ez így a legjobb,amit pedig elvétve említenék meg,hamarosan hozzájutok egy 458 Italia-hoz H rendszámmal!!!!
engem főleg az érdekelne ,hogy ez a típus mennyibe fájhat úgy 1 évbe,2010 120km van benne?Annyira nem fontos,de havi 500.000.Huf nál remélem nem kell többet ráölni,a hibákat nem sorolom bele ,engem csak a normál fenttartása érdekelne.
előre is kösz
arrive mindenkinek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!