Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem veszi a sebességeket...

Miért nem veszi a sebességeket az autó?

Figyelt kérdés

Suzuki Swift 2002 1.0 Benzin

Egyik napról a másikra nem veszi a sebességeket ,vagy csak nagyon nehezen,szinte be kell tépni!

Valamikor megjavul ,megyek vele 50km aztán megint rossz ! Kuplung tárcsa kb 3 hónapja volt cserélve ? Szerintetek mi lehet a gond ?

Előre is köszönöm a válaszokat!



#benzin #Suzuki #váltó #Suzuki Swift #kuplung #Swift #kinyomócsapágy #kuplung szerkezet #miért nem jó a váltó #miért nem veszi a sebességeket
2017. okt. 21. 14:13
1 2
 11/15 A kérdező kommentje:
Csak azért nem akartam neki esni szétbontani , mert akárhanyat szétbontottam váltóhiba vagy kuplunghiba miatt , mindegyiknek volt valami hangja ! De ennek olyan hangja van amilyennek kell lenni ! Mintha most gurult volna ki a gyárból :)
2017. okt. 21. 22:27
 12/15 anonim ***** válasza:
Akkor sem szakszerűen javítottad meg. Totál elképzelhető, hogy a csillagrugó egy darabja az összeszerelést követően kitört és nem emel ki rendesen. Nem véletlen, hogy szettben szokták venni. A haveroknak meg ha nincs szerencséjük, később jön elő ugyanez a probléma. A kinyomó szerkezet nem fog kibírni két tárcsányi üzemet.
2017. okt. 22. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 A kérdező kommentje:

Kuplung kinyomóvilla széttört !

Köszi mindenkinek a válaszokat !

2017. okt. 22. 17:47
 14/15 anonim ***** válasza:
Legalább megvan a probléma mibenléte
2017. okt. 22. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Az igen! Az azért nem gyenge anyag, még nem találkoztam hasonló esettel.

Ha szakmád szerint nem autószerelő vagy, egy-két tipp:

-Kuplungtárcsa központosítása - gondolom vágod, másképp a helyére sem megy a váltó

-sokat segít, ha a nyelestengely be van zsírozva

-zsírozni érdemes a kinyomó csapágyat előlről-hátulról, ahol a kuplung szerkezettel, és hátul a villával érintkezik és a tengelyt amin előre-hátra csúszik

-zsírozni a villát a gömbnél, amin fordul

Ezektől könnyebben mozog az egész összeszerelés után, főleg a bowdenes változatokon érezni, bár én a hidraulikusnál is bezsírozom a tengelyt. Ártani nem tud. És persze fontos előtte a sok retket, kuplung por redvát letakarítani egy hígítós vagy féktisztítós rongyival.

Ha már csúszott a kuplung - meg amúgy is, mindig - érdemes durva csiszolóval körkörösen felérdesíteni a lendkereket is, így homogén lesz a felülete és nem fog ütve elindulni, ha esetleg meg volt égve.

Pacsi

2017. okt. 25. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!