ETZ 125 és 150 között van érezhető különbség?
Nekem A1 kategóriám van még 95-ben csináltam tehát 150 cm3-ig érvényes . Szeretnék valamit venni amire nem megy rá a gatyám és van némi erőtartalékja Ifa előzéskor. Nem szeretném ha mindenki le akarna sodorni egy vidéki főúton.
Akkoriban Mz TS 125-öm volt Elég gyenge volt . Úgy érzem talán az Etz-k erősebbek lehetnek.
Nekem 150-es blokkal szerelt ES MZ van, semmi bajom a gyorsulásával, erejével. Persze ez 1 személyes használatra jó, 2 személlyel már minimum a 250 kell.
Ennél az ETZ komfortosabb, talán picivel könnyebb is.
Persze fontos hogy precízen legyen összerakva, ne legyen rommá kopva...
A1-essel csak 125cc-ig és 11kW (15 lóerő) -ig vezethetsz, ha jól tudom 0,11 kW/kg teljesítmény/tömeg arányig, illetve 3 kerekű motort 15kW-ig (20 lóerő). Teljesen mindegy, hogy mikor csináltad. Mért nem csinálsz egy korlátlan bővítő jogosítványt és veszel egy 250-es motort? Olcsósított kresz tanfolyam van úgy + kresz vizsga + 4 rutin óra + rutin vizsga + 6 forgalmi óra + forgalmi vizsga. 250-es motorral már nem sodornak le az útról. Igaz, hogy elég lenne A2-re bővíteni 250-es motorhoz, de azt a minimális árbeli különbséget szerintem megéri. Pláne, ha később kitalálod, hogy még nagyobb motort szeretnél, mert akkor már árban is jobban megéri egyszerre a korlátlant letenni. Meg kevesebb vesződség.
Egyébként meg nincs túl nagy különbség 125-ös és 150-es ETZ között.
Különben meg ki állapítja meg hogy a 125-ös papírokkal rendelkező motor blokkján 150-es henger van, meg 22-es torokátmérőjű karbi helyett 24-es?
Én is 125-ösként vettem a motoromat, majd csak felújításkor derült ki, mikor vittem fúratni a hengert, hogy ebbizony 150-es! Kívülről senki nem állapítja meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!