Simson főtengelyt hogyan lehet megnézni hogy centírozni kell-e?
Örülök, hogy értelmezted a mondandómat (nem).
Szóval akkor megpróbálom újra leírni, kiemelve a lényeget:
a) Egy indikátor órát szeretnél venni és hozzá állványt, hogy meg tudd vizsgálni kell-e centrírozni, mivelhogy sérülten érkezett a postán. Bár nem tudom egy kicsit sérült csomagtól hogyan tudna a már kicentrírozott főtengely elállítódni, de most tekintsük el ettől.
b) Én ajánlottam neked, hogy inkább vidd el helyben, Angliában egy centrírozó műhelybe, mert fillérekért megvizsgálják neked és meg is csinálják, ha kell. Arról nem is beszélve, hogy hozzáértés nélkül házilag lehet hibásan olvasod le az adatokat.
c) Erre te azt mondod, hogy ez hülyeség. Szerintem meg az a hülyeség, hogy ki akarsz dobni 15-20k-t erre a műszerre amit egyszer fogsz használni az életben, aztán ha úgy látod nem jó, akkor még vissza is postáznád(!) Angliából az egész főtengelyt, hogy kicentrírozzák neked újra. Na most így hol is tartunk pénzben? 30k-nál? Ha helyben elviszed, akkor még a legdrágább helyen is megvan 10k Ft.-ból bevizsgálással együtt. Vagy nem mersz/nem tudsz angolul megszólalni? Komolyan nem értem mi a probléma ezzel.
Én azt gondolom, ha a postástól átvetted a csomagot és nem vettetek fel sérülésről jegyzőkönyvet, akkor nem az a felelős a sérülésért aki küldte, hanem a posta.
Aki küldte nem felelhet a postai kezelés hibájáért.
De ha gondolod, küldd haza!
Szerintem nem is kétesélyes a dolog...
Igaz régi már a kérdésem, de a vége az lett hogy vettem egy indikátor órát, meg csináltam magamnak hulladék vasakból egy állványt. Elkészítettem egy főtengely makettet és néztem milyen irányból kell hajlítanom, hogy sikerüljön 0.02 mm alá csökkenteni a főtengely ütését.
A maketten gyakorolva kipróbáltam az eredeti főtengelyen egy rézkalapáccsal és sikerült megcsinálnom. Volt a főtengelyben 0.2mm de a teszteléseknek és a makettnak hála ezt lecsökkentettem 0.005mm-re, ami bőven benne van a 0.02mm megengedettől.
Hasznát nem vettem a válaszoknak így megválaszoltam magamnak újra, ahogy azt kell. Hozzátenném, hogy Angliában egy főtengely centírozás 45 font + posta oda és vissza kb 40, így a teljes összeg 85 font lett volna ami kb 31ezer ft. Ennyiért új erősített főtengelyt kaptam volna németből a ZT tuning műhelyből.
Így a teljes összeg amit a projektre költöttem kb 5ezer ft volt, ami az indikátor órát takarta a többit megoldottam az itthon található hulladék vasakból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!