Az olaszok miért majdnem csak magamutogató erőautókat készítenek luxusáron?
"majdnem csak"
Torzítás :)
Olasz autók ABC sorrendben: Alfa Romeo, Bugatti, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Lancia, Maserati
Legtöbbet gyártott és vásárolt autó a Fiat. Fiatnak van 1-2 sport autója, de többnyire hétköznapi használatra sőt kifejezetten városi használatra gyártott autókról van szó. Utána jön a népszerűségi sorrendben az Alfa Romeo. Itt már több a sportos autó, de AR-nak is vannak városi autói. Aztán jön a Maserati, ami csak luxus sportautó. Ferrari - szintén sport és luxus autó franchise, ami gyűjtőket külön megcélzott. Végül a Lamborghini, ami traktorokat is gyárt.
Érdekes megnézni az olasz mentalitást a motoroknál is :)
Pagani egész keveset ad el. A karbon sportautók nem annyira kedveltek a vásárlásokat tekintve, de gyönyörűek!
Lancaia szintén népautó, de ők az eleganciára álltak rá. Egy ideig nagyon jól teljesítettek rallyban.
Abarth első körben a nagy közönséget célozta meg, de háttérben a sportautókat is fejlesztik. Ők inkább réteg autót fejlesztenek, ami hasonló mint a Mini Cooper.
Bertone - Ők igazán divat autókat gyártanak. Ők nagyon olaszok a kérdés szempontjából. Csiccsa és erő. Ez a kettő. Kivagyokiság? Lehet. De tényleg egy kicsi az olasz mentalitás jön le belőle.
Fornasari - Szerintem ocsmány autókat csinálnak :) Az, hogy főleg terepre szakosodtak, ez dicséretes. Ellenben ezek a formák! Ez nagyon felvágás, nagyon divat.Csinálnak néhány sport autót is, mert mégis olaszok és nem akartak kimaradni ebből a szektorból.
Covini Engineering - no comment! Feltűnési viszketegség és technika egyesülése.
DRMC - Design autók, mégis nagyon sokat gyártanak.
Olaszok szeretik a divatot. Szeretik a megjelenést, a külsőségeket.
Bugatti B+ nem volt soha olasz, köze nincs hozzájuk. Alapvetően francia autó, de teljesen német tulajdonban van, ahogyan a Lamborghini is.
Az olasz autókat ha megfigyeled, csak a nevük adja el. Ferrari, Lamborghini, valamennyire a Maserati is, a gyerekek már az oviban fújják, hogy ezek a világ legjobb autói. Hogy ez miből fakadt, azt nem tudom, de így alakult a történelem során. Hogy a Ferrariban a Ducatóból tették át az indexkapcsolót, az nem baj, ezt is megmagyarázzák azzal, hogy csak a motorra meg a futóműre helyezték a hangsúlyt (na persze..). Az átlagosabb autóknál már nem jött be ez a hanyagság, a Lancia már eltűnt gyakorlatilag, Fiat megint alig vonszolja magát, a modellpalettája nagyon hiányos. Az Alfa Romeo is majdnem eltűnt már, most beleborítottak rengeteg pénzt, amiből megszületett a Giulia és a Stelvio, amik kiváló autók, viszont senki sem veszi őket... Tehát az Alfa is egyenlőre a csőd felé halad. Szóval ja, a mentalitásuk is kicsit ilyen, azt hiszik, hogy elég ha szép az autó, az nem baj, ha szar.
Azért egy ország nem hiszem hogy meg tud élni csak külsőségből.
Ez nagyon tetszik a magyaroknak, csak más népek ezt nem díjazzák (a magyaroknál). Ezért a magyarok olasz fanok zömében.
Mondjuk a kajájukban nem csak a külsőség.
Még szerencse.
Ez a kocsi fejlesztés meg egy téves út, a képzelt macsók bőgetik a motorokat a nők fülébe hogy ágyba bújjanak velük..
Szép kocsikat meg más országokban is gyártanak, csak jók is.
"Azért egy ország nem hiszem hogy meg tud élni csak külsőségből."
Gondolod te. Amúgy manapság nem is megy annyira ez a dolog, a Ferrarin és a Lamborghinin kivül minden márkájuk haldoklik. És úgy általában az egész gazdaságuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!