430000km-es golf4 1,4-el ki mernétek menni németországba?
Mért ne?
Hosszú uton vízcsőszakadás és töltés hiba a leggakoribb ok a lerobbanásra.
Vízcsöveket átnézni, ha valamelyik már gagyi cserélni.
Ha van egy tartalék generátor a csomagtartóban és a sofőr ki is tudja cserélni akkor bárhova.
Ha nem tudja akkor érdemes elvinni egy felújításra az út előtt.
Simán bírja a 130-at, én 1.4-es 75 lovas gépekkel járkáltam régebben 200 Km szakaszokat pályán.
Párszor egy 65 lovassal is mentem, azon már érezni lehetett, hogy erőlködik, de röhögve bírta az is. Ilyentől nem mennek tönkre.
Most ez komoly?
Egy 120-as Skodával is simán útra kelnék.
Hol van Németország?
Egyik-másik terület akár 2 ezer km-re. És?
Komolyan nem értem a kérdést.
Ha nincs valami susmus baja a kocsidnak akkor miért aggódsz?
Fikázik az aki húgyagyú az autókhoz. Amibe 200 ezer van abban is 430 van nyugi, csak vissza lett tekerve.
Arról nem beszélve van különbség egy karbantartott 430-as, meg egy leszart 100 ezres autóban.
Ha fél év alatt nem volt vele gond, akkor a hosszú úton se lesz problémája. Persze tönkremenni minden tönkre tud, de nagyjából annyi eséllyel, mint egy sokkal fiatalabb autó is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!