Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A golf hatosokban a TSI...

A golf hatosokban a TSI motorok pontosak milyenek, mit jelent, hogy TSI, miben különbözik, mondjuk egy sima jelöletlen szívótól? Illetve szabad venni ilyen motorral szerelt golf 6-ot, vagy kerülendő?

Figyelt kérdés

nagyon szép autó egy ideje döntöttem,hogy ilyet akarok mert kívül belül kb amit igényelek megtestesíti,mostanában látom TSI a benzin.

Ez mit takar?

Szabad ilyet venni?

Ha rizikós miért? - Rossz konstrukció által megbízhatatlan,vagy ha megkapja a szervízt akkor teljesen élhető ?

Nem vagyok az a "valami kerepelő fémes surlódó hangot ad ,majd elmúlik" típus,én inkább elviszem és ránézetek a kocsijaimra.

csak 9 éve hű társamat a 206-os peugeotot leváltanám.


2017. szept. 27. 20:45
 1/6 anonim ***** válasza:
:) sok szerencsét hozzá :) inkább vegyél dieselt az kevésbé hulladék.
2017. szept. 27. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
üsd be a gugliba hogy TSI hibák. Szép lista lesz. A TSI a VW csoport turbós benzines motorja. Fóleg a 2011-ig gyártottak voltak rosszak, de onnan is csak a láncos vezérlés hibáját oldották meg. Szóval ezt a motort óvatosan venném. A CR dízelek jobbak, talán. Szívó benzines meg sajnos nincs. Nem rosszak, amikor mennek a TSI-k, csak számolj az extra költségekkel, ha úgy alakul.
2017. szept. 27. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Tobb, mint ket eve hasznalok szivobenzin Golf 6-ot. Igaz, hogy inkabb a generacio elejerol talalni ilyeneket es keveset is adtak el beloluk, de talalni nehanyat.
2017. szept. 27. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

A TSI, a VW csoport közvetlen befecskendezésű (dízel szerű) turbóbenzines motorjait jelöli.

2012 utánit és olyat amiben van változó befecskendezés, azt kell venni.

A korai példányoknál a szívószelepekre lerakódó koksz és a vezérműlánc és feszítőjének a gyengesége volt nagy hiba.

Ezek javítva lettek 2012 után.

Itt már csak a turbó meg a kettőstömegű az ami gond lehet, de azok bírni szokták azért elég jól.

Motorolajra figyelj, csak a belevalót szabad önteni, mindig ellenőrizni kell az olajszinten és évente vagy 10-15 ezrenként cserélni. Nem szabad a gyári előírást megvárni (2év/30-35ezer), mert az nonszensz, nevetséges érték.

Elvileg így kibírnak 300 ezer Km-t különösebb gond nélkül.


1.4-est vedd meg azok elég szépen ugranak már.

2017. szept. 27. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nekem Octaviából volt olyan motoros, mint ami a 6-os golfban van, céges autó, 4 év alatt 0-ról 100e km-t tettem bele, sose volt semmi baja.

Most a következő szériás van, szintén 1.4TSI, 90e km-nél járok, ezzel se volt soha semmi baj, meg a cégnél lévő összes többi TSI-s Octaviával se.


A TSI-ben van turbó, ez annyiban rizikó forrás, hogy ha az előző tulaj állat módjára használta az autót, akkor egész hamar tönkre tud menni. Ha tönkremegy, egy turbó cserétől nem fogsz csődbe menni, viszont az állat módjára használt autóban nem ez lesz az egyetlen leharcolt alkatrész.


Lényeg a lényeg, szerintem mint konstrukció rendben van, de használt vásárlásánál jobban oda kell figyelni.

2017. szept. 27. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ahogy előttem írták 2012 utáni 1.4 TSI-t érdemes venni (A korábbi sem feltétlenül ördögtől való, csak ott érdemes a vezérlést, olajszivattyút rendberakni és utána többet arra sem lesz gondod)
2017. szept. 28. 07:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!