Ti bevállalnátok egy 2. 0-ás benzines autót?
így van, egyrészt vezetési stílus kérdése, másrészt meg esetleg a súly/teljesítmény arány, ami mondeo-nál egy kisebb motorral eredményezne inkább többletfogyasztást, lévén hogy elég nehéz autó, gyorsításoknál könnyebben boldogul vele egy nagyobb motor.
a teljesítményadót, biztosítást meg ilyesmit én nem szoktam számolni, hiszen előbbit évente 2x kell fizetni, tervezhető. ha minden hónapban félrerak az ember x összeget, akkor is össze lehet hozni azt a 14-15ezer Ft-ot. biztosításnál ugyanez. október végén lesz a fordulóm, éves ütemben fizetem, már félre van rakva.
egyedül a fogyasztás az, amit az ember variálhat, meg persze az alkatrészárak alapján döntés, de erről sajnos nem tudok nyilatkozni, milyen kategória egy mk3-as mondeo.
Simán!
Nem erőlködik az emelkedőn, meg az autópályán.
Az még egyáltalán nem veszélyes kategória, se kötelezők se a gyakorlati fenntartás tekintetében.
Én alapvetően dízel párti vagyok, de egy ekkora benzines még simán bevállalnák, bár nekem hiányozna a dízel karaktere.
Sima ügy, bár ha rövid távokra van használva, ott azért ki tud ütni a fogyasztáskülönbség.
Másik gond, hogy van-e belőle nagy választék? Mert néztem Asrát pl. és 1.4-1.6 motorral százszám vannak, de 2.0 pár darab csak. A magyar ember fél a "nagy" motortól ezért a használt piacon is a kisebbekből van csak nagy választék, pedig aztán olyan marha nagy különbség nincs fenntartásban közöttük... Nekem az egyik alapszabályom, autót 2 liter alatt soha.
A teljesítményadó az vicc.
Nemrég jött a családba MK3 2.0 kombi, háát a fogyasztás az már érdekesebb kérdés. Csak városban 10,5-11 litert gond nélkül bekér, pályán hozható vele a 8-8,5 környéke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!