Hidrotőke cserénél még mit érdemes, kell cserélni mire figyeljünk oda. Illetve van-e mód a hengerfej leszerelése nélküli cserére. Megtudnám én is csinálni otthon?
Kérdés, ez milyen autó?
Ha pl régebbi Opel, annál le kell szedni a vezérműtengely-házat, azt csak a hengerfej csavarok fellazítása után lehet.
Ha régi a hf tömítés, nem célszerű visszahúzni.
Ha VW/Audi hidrotőke, ott nem kell levenni, ott csak a vezérműtengelyt-kell, de össze kell jelölni a vezérlést, hogy ugyanúgy vissza lehessen rakni.
Ja, Opelnél sosem kell hidrotőkét cserélni, sosem romlik el, VW-nél hajlamos eltörni a rugó benne, darabja ott a hidrotőkéknek 1-2 ezer forint, de ott néha a fészek is szétkopik, és az is adhat ki csattogó hangot.
Ha már lent volt a hengerfej, nem nézték meg, hogy milyen állapotban vannak a hengerek? Előtte is ette az olajat, vagy csak a javítás óta?
Én amúgy otthon nem esnék neki. Az ilyen dolgokhoz célszerszámok kellenek, amiknek az ára több lesz, mint a munkadíj. Nem beszélve arról, hogy ha valamit elrontasz, akkor az igazán drága mulatság az egész. De csak az is elég bosszúság lenne, ha valami belepottyanna a hengerbe, és emiatt utána szét kéne szedni.
Szelepszár szimmeringeket cseréltek? Hátha mázlid lenne, és csak ott enné az olajat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!