Volkswaen passat IV.1.9 PD TDI-t érdemes venni?
2002-es évjáratot szeretnék vásárolni. A kérdésem leginkább a PD fejek kopására irányul, a gyakori cseréjére, és hogy állítólag hengerfejes lesz a kocsi ebből az okból adódóan, gyakran. Ennek szervizelése horribilis.
Ez mind igaz? (pedig érdekes, sokan használják ezt az autót)
Tévhittel ellentétben az 1.9 tdi jó a 2.0 pd már kevésbé (kivétel a bosch pd elemes)
Manapság már majd az összes kocsi szervizelése horribilis (vagy mi keresünk keveset)
Fő tipushibája a turbó geometria elszutykolodása, ez majdnem az összesnél előjön (kivétel aki pályázik)
A sajátunkba 300e km van és még gyári a pd elemek
Amúgy nem IV-es passat hanem vagy B5.5 vagy 3 BG
(faceliftje a B5-nek)
Köszönöm a választ. Jó motor, takarékosabb és erősebb is mint az elődje a sima TDI. "A nagy öregek" mind a sima TDI-re esküsznek. De új passatban nincs TDI, csak PD TDI.
Tehát nem igaz akkor, hogy a Siemens PD fejek nagynyomású befecskendezése miatt kiba..a a hengerfejet meg hasonló horror történetek?
B5ösben még van sima tdi (90LE, 110 Le)
Siemens adagolóporlasztó csak 2.0ba tettek
Na most vettem észre :)
az első hozászolásomnál az 1.9 esnél is pd-re értettem
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!