Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Robogónál a szívócsonk és a...

Robogónál a szívócsonk és a karburator között levő membrán repedése okozhat fokozott melegedést a hengerben? Valami fura zizegő hangot hallok és pár Km után megszorul a motor.

Figyelt kérdés
Vagy az üzemanyag keveréket állítom be rosszul? 5 liter / 1dl az arány. Mióta ez a zizegés van nehezen is indul a moci, ezért nem gondolnám, hogy esetleg a hajtókar csapágya lenne a ludas, mert zizeghetnek a tűgörgők, de gondolom ez nem okozna nehezebb indulást. (Yamaha) Szerintetek?
2017. szept. 19. 12:32
 1/5 anonim ***** válasza:
Semmiképp nem jó ha a membrán repedt. Bár nem tudom hogy melyik részére gondolsz a membránnak. Okozhat nehezen indulást is persze.
2017. szept. 19. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

A nehéz indulást a megragadásokból kialakult kompresszióvesztés is okozhatja.

A megragadás a szegény keverék miatt szokott előfordulni.

Fals levegőt is szívhat, így is elszegényedhet, vagy a karbi miatt.

A membránt miért raktad vissza repedten?

2017. szept. 20. 16:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Egyelőre még nem szedtem szét a járgányt, így nem tudom, hogy meg van e repedve a membrán, csak a hangja miatt gondoltam , hogy esetleg az is lehet. A megszorulás a dugattyúnál jön létre az említett esetedben, vagy a tűgörgőnél ? Amikor először megszorult, olyan hangot adott, mint ha a dugót kihúznám a boros palackból. Akkor azt hittem vége van a dolognak, de fél perc múlva ráindítottam és ment tovább. Azóta már többször előfordult a dolog és egyre rövidebb távot lehet csak vele megtenni. Elkerülhetetlen a szétszedés , csak attól tartok, hogy nem fogok konkrét hibát látni és akkor ugyanott vagyok mint most.
2017. szept. 21. 12:53
 4/5 anonim ***** válasza:
A dugó ragad meg, mert a keverék hűti a dugót, amikor a felömlőkön beöblít a friss keverék. Ha nem elég benne a benzin, akkor nem elég ez a hűtőhatás. A több megragadás már belekente a dugattyú anyagát a gyűrűhoronyba, nem tud a gyűrű mozogni, a hengerfal is elég szarul nézhet ki, így kisebb a kompresszió.
2017. szept. 21. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Érdekes amit írsz...

Lehet, hogy a problémám már jóval korábban kezdődött ?

Amióta nálam van a motor a következők történtek vele:


1 - Vásárlás után vettem észre, hogy nincs rajta légszűrő.

2 - Ideiglenesen tettem bele a karbi csonkba egy szivacsot, ekkor már valamit nem értettem, a szivacs tocsogott az üzemanyagtól.

3 - Repedést vettem észre a gumi szívócsonkon.

4 - Új szívócsonk és sport légszűrő került rá, mivel az eredeti szűrőt nem tudtam beszerezni.

5 - Aztán gyűrűtörés , a csapszegen elszíneződés, mintha nem kapott volna kenést.

6 - Henger hónolás ,új dugó , bejáratás. Az automata olajbekeverés helyett már a tankba kevertem az olajat.

7 - Furcsa vibráció, zizegés kezdődött, azóta indul nehezen.

8 - Többszöri megszorulás, emelkedőn sokkal hamarabb szorul meg.


Amit írtál, hogy nem kap elég üzemanyagot, az visszavezethető esetleg a "légszűrő" szivacs tocsogására? Már akkor sem értettem, hogy miért lesz tele üzemanyaggal?

2017. szept. 22. 20:34

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!