Robogónál a szívócsonk és a karburator között levő membrán repedése okozhat fokozott melegedést a hengerben? Valami fura zizegő hangot hallok és pár Km után megszorul a motor.
A nehéz indulást a megragadásokból kialakult kompresszióvesztés is okozhatja.
A megragadás a szegény keverék miatt szokott előfordulni.
Fals levegőt is szívhat, így is elszegényedhet, vagy a karbi miatt.
A membránt miért raktad vissza repedten?
Érdekes amit írsz...
Lehet, hogy a problémám már jóval korábban kezdődött ?
Amióta nálam van a motor a következők történtek vele:
1 - Vásárlás után vettem észre, hogy nincs rajta légszűrő.
2 - Ideiglenesen tettem bele a karbi csonkba egy szivacsot, ekkor már valamit nem értettem, a szivacs tocsogott az üzemanyagtól.
3 - Repedést vettem észre a gumi szívócsonkon.
4 - Új szívócsonk és sport légszűrő került rá, mivel az eredeti szűrőt nem tudtam beszerezni.
5 - Aztán gyűrűtörés , a csapszegen elszíneződés, mintha nem kapott volna kenést.
6 - Henger hónolás ,új dugó , bejáratás. Az automata olajbekeverés helyett már a tankba kevertem az olajat.
7 - Furcsa vibráció, zizegés kezdődött, azóta indul nehezen.
8 - Többszöri megszorulás, emelkedőn sokkal hamarabb szorul meg.
Amit írtál, hogy nem kap elég üzemanyagot, az visszavezethető esetleg a "légszűrő" szivacs tocsogására? Már akkor sem értettem, hogy miért lesz tele üzemanyaggal?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!