Miért nem pörög ki rendesen a motor?
Vidd el olyan szerelőhöz aki 2T vel foglalkozik(pl. verseny szerelő, stb.)
Egy ismeretlen konfiggal lévő 2T gép bekarburálása nem kezdő feladat és fórumon keresztűl nem lehet motort karburálni, a nem gyári felállás mellett még a gyári értékek se irányadók és gondolom semmi szerszámod nincs a karburáláshoz( tű készlet, fúvoka készlet, mérőpohár, fúvóka kaliber, esetleg üveg gyertya, lézeres hőmérő, stb.)
A 21-es karbival van a baj! Miből gondolod, hogy egy 1,5-szer akkora karburátorral jobb lesz, mint a gyárival?
Kapja az üzemanyagot, annyit hogy el se tudja nyelni (ezért nem kell neki a légszűrő), és azt várod, hogy jó lesz?
Azért nem pörög ki mert baromi sok benzint kap.
A 21es karbi a gond, eszméletlenül sok az 50ccm-hez. Egyébként minek raktad rá? Nem lesz erősebb, és nem fog jobban menni, attól, hogy nagyobb karburátor van rajta. A sportlégszűrő ugye önmagában nettó f aszság, de ha megakarod tartani a nagyobb karbit, akkor kelleni fog hozzá. De tök fölösleges az egész, ettől nem jobb, hanem rosszabb lesz a motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!