Vezettem Dustert meg Logant és az tűnt fel hogy lassú sebességnél elképesztően könnyen tekerhető a kormány, és ahogy gyorsulok úgy keményebbé válik és nem lötyög meg mozog el, és nagyon jól követni lehet vele az ívet, nem érzem azt hogy túl köönnyűvé válna mint a régebbi Opelekben. Ez a sebességfüggő szervókormány vagy valami más technika?
Arról hallottam hogy sok prémiumautóban van sebességfüggő kormány, de már a Dacia is átvehette volna? Az is érdekes hogy a gázpedál is elektronikus és alapfelszereltség a kipörgésgátló.
2017. szept. 15. 02:36
1/7 anonim válasza:
Igen. Ha még jobban átnéznéd, meglepődnél mennyi új és jó dolog van ezekben alap felszereltségként.
Egy pár dolog: Menetstabilizátor
Tempomat
Nappali menetfény
Keréknyomás ellenőrző rendszer
ABS
Lehetne sorolni.
2017. szept. 15. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Ez igazán meglepő, én azt hittem, hogy ilyesmi a prémium kategóriában elérhető jelenleg, esetleg VW-ben és hasonló márkáknál. A kipörgésgátló évek óta kötelező minden új autóba, a gázpedál pedig hogy elektronikus, ez egyáltalán nem meglepő, sok autóban már 20 éve is az volt.
2017. szept. 15. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Azért hanyatt ne essünk már egy ilyen megoldástól... Ha elektromos a szervó, akkor ezt mindenféle plusz, vagy prémium műszaki tartalom nélkül lehet ilyenre hangolni. Az abs, asr, guminyomásérzékelő pedig szintén nem azért kerűlt bele, mert hű, de prémium lenne, hanem azért, mert enélkül ma már nem hozható forgalomba új autó.
Persze ezzel nem azt akarom sugallni, hogy nem jó autó a Dacia, csak annyit, hogy nincs min csodálkozni.
2017. szept. 15. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Már minden kocsiban elektromos a szervó. Az mind sebességfüggő.
Nem vesz át senki senkitől semmit, ugyanaz a 2-3 beszállító gyártja a világ összes kormányredszerét.
De igaz ez kb. minden fődarabra, és az utolsó műanyag pöcökre is.
2017. szept. 15. 10:38
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 A kérdező kommentje:
Akkor jól sejtettem. Tempómat nem alapáras, de csak 50 ezer plusz, annyit megér. Egyébként a Duster nekem kicsit fura volt, bár még sosem vezettem előtte SUV-t. A váltója nem tetszett, nehezen találtam a fokozatokat és a kartámasz is útban volt. A Logan MCV viszont nagyon jó. Látszólag ugyanaz a váltó van benne, de mégis sokkal jobbnak érződött, pontos és rövid úton jár, kuplung is okés. Bár igazából nem nagyon érdekel, mert robotváltósat fogok rendelni, most is automata az egyik kocsink és jobban szeretem mint a kézi váltósat. Egy idő után mindig rossz lesz bennük valamelyik fokozat. A Citroenben az 1-es meg a hátra, az Opelben meg az 5-ös kapcsolható nehezen.
2017. szept. 16. 13:49
6/7 anonim válasza:
Érdekes, én vezettem egy németországi Dustert, és abban olyan volt a váltó, mint valami BMW-ben: nagyon rövid úton járt, pontos, egyből megtaláltam minden sebességet vele, nagyon meg is lepett.
2017. szept. 16. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 A kérdező kommentje:
Úgy ahogy mondod, ugyanezt éreztem a Logan-ben én is. Jobban szeretem az automatát, de azt mondtam, ezt meg tudnám szokni. Lehet hogy a Duster-ben valami nem működött tökéletesen, kikopott valami vagy fene tudja. Rá is kérdeztem az embernél, azt mondta full ugyanaz a váltóm csak az áttétel más. Dustert is meggondoltam volna, de olyannak tűnt hogy egy fél generációval le van még maradva a belső tér az új Loganhoz képest. No meg nálunk nem kapható az a jó kis 2.0 szívómotor 4x4 hajtással és duplakuplungos automatával, mint az oroszoknál. Csak dízel van fronthajtással ami automata, dízelt meg nem szeretnék.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!