Amit láttam egyszer utólagos kínai vackot arra az volt írva +/- 100 RPM.
2017. szept. 11. 13:27
Hasznos számodra ez a válasz?
2/13 veterán vas válasza:
Szerintem egy személyautó fordulatszámmérőjénél semmit sem jelent, esetleges 10-15% eltérés(+/-)
Egyáltalán van valaki, aki ezt szokta nézegetni? ;)
2017. szept. 11. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
3/13 crudy válasza:
Tenyleg nincs szukseg pontos adatra. Egyebkent 100 fordulat elteres az mar nagyon sok. +-15-20 az realis.
2017. szept. 11. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
4/13 veterán vas válasza:
Utolsó! Miért is sok az a +/- 100 RPM?
Százalékszámítás? ;)
2017. szept. 11. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
5/13 anonim válasza:
6000-nél +100 igen 1-1.5%
De 800-as alapjáratnál 10-15% eltérés a valósra.
Nem mindegy,hogy egy jól szigetelt kocsiban mutat pl éppen 700-at,közben meg 580...,csak annyira végig szitegelt,hogy fel sem akar tűnni...
2017. szept. 11. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
6/13 crudy válasza:
Biztos van tipus ahol 100 az elteres de az egy rosszul kalibralt mutato ami persze meg mindig lehet gyari. Azoknal a markaknal ahol megszokott a precizitas 100as elteres mar sok. Plane miota nem analog oracsoportok vannak.
2017. szept. 11. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
7/13 veterán vas válasza:
Na jó, ha van itt olyan, aki egy országúti előzésnél visszakapcsol és a műszer 3700-at mutat, de Ő érzékeli hogy csak 3600-at forog a motor, akkor én kérek elnézést.
És természetesen gratulálok a pilótának. ;)
/én erre -több mint 30 éves jogosítvánnyal- képtelen lennék/
2017. szept. 11. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Tudtommal a fordulatszámmérők teljesen pontosak, nincs is ok rá, hogy ne legyen pontos, hiszen az ECU-tól konkrét és pontos adatokat lehet kinyerni.
2017. szept. 11. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 A kérdező kommentje:
Melyik autókra jellemző, hogy eltér akár 100-at is?
Mi az az ECU?
2017. szept. 11. 18:48
10/13 anonim válasza:
Az ECU az autó motorvezérlő rendszere, tulajdonképpen egy számítógép. Legalább 20 éve már minden autóban van. Az ECU irányítja, hogy mennyi üzemanyagot fecskendezzen be az injektor, vagy régebbi dízel autóknál az adagoló. Sok érték és adat alapján számolja ki ezt a mennyiséget a rendszer. Ahhoz hogy pontosan működjön minden, az ECU a pontos fordulatot is kell tudja. Nem tévedhet egyet sem. Szóval innen következik az is, hogy szerintem a fordulatszámmérő órák nem csalnak egyáltalán, elvégre nem nagy dolog pontosan bekalibrálni őket.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!