Miért papír autó a Suzuki Swift?
Nem csak az említett az szerintem, a modern autók zöme (nem mind) könnyű alvázból gyártják, hogy büszkén leírhassák, milyen jó a fogyasztása, hisz ez a 2.leglényegesebb az autóknál. Anno a trabant tényleg papír volt, ahhoz képest a swift sokkal erősebb, mégis ha egy volvohoz hasonlítjuk, akkor nagy a különbség, de árban is.
Igazából ahogy elnézem a baleseteket, nem suzukis autók is törnek rendesen, ott is maradnak sajnos sok márkában is.
mert egy suhanc beletolatott apám autójába a mcdriveban, a suzuki hátsó lököse félig leszakadt, betört a lámpa, míg az övén lepattant egy 5 forintosnyi helyen a festék
egy nagy nulla a régi swiftek kasztnija, én 40nél gyorsabban nem is mernék olyannal menni
Swift= könnyű
Könnyű=vékony
És mivel akkoriban egy olcsón fenttartható népautóban gondolkodtak,nem csinálták szénszálból a kasztniját.
F astrában volt anyag,de be is hörpintette a 10-et lábujjhegyen.
A modern trabant gúnynevet kapta a kis swift,mely igen találó.
Viszont ha újra elkezdenék gyártani,tuti ilyet vennnék,mert kibírja a lehetetlent is-ellentétben a mai szarokkal.
Azért, mert nem papírautó.
Nem a 27 éves technikát kéne a maiakhoz hasonlítani!
Az akkori Swift nem volt rosszabb, mint egy hasonló bármilyen városi kisautó.
A képgyűjtőnek gratulálok, elmehet újságírónak, így kell csúsztatni, elővett egy csomó első generációs Swift karambolos képet.
A jelenlegi legújabb, és az eggyel korábbi ("vasaló") Swift ötcsillagos töréstesztet tudott, és éveken át a kategória (városi kisautók) legjobbjai között volt.
Na, akkor mai autókkal ütközzön mai Swift:
És egy törésteszt videó:
Nem robban be a szélvédő, ajtóoszlopok nem deformálódnak.
Ennyit a papírautóról. Csak a csökött agyú idióták agyában létezik. A Swift az egyik legbiztonságosabb kisautó.
Kezdjük ott, hogy a kortársaihoz kéne hasonlítani, nem pedig mai autókhoz. Amúgy régi Swift-ből is kettő volt, valamikor a 90-es években volt egy karosszéria erősítés, azt jól telepakolták merevítésekkel, meg is érezni rajta.
A többi meg egyszerű fizika, ne az egy tonnás autót hasonlítsuk egy másfél tonnáshoz, utóbbiban egyértelmű, hogy több anyag van ami fel tudja emészteni az energiát.
Láttam én már 2014-es E osztályt is kilapítva, igaz, ott az ellenfél egy 116 tonnás mozdony volt. Utóbbin csak a festék ment le pár kis foltban...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!