Nagy belteru csaladi szedant keresek, ezek az autok tetszenek 2,2es dízel motorral. 2-3millio ft kozott mar szepeket lehet venni.
Mi a velemenyetek rola? Erdekelne a megbizhatosaga, gyakori hibai.
A hidropneumatikus futomutol felek leginkabb.
A "minden francia auto sz*r, de amugy meg sosem ultem benne" kommentekre nem vagyok kivancsi .
Elore is köszönöm a válaszokat!
2017. szept. 7. 11:55
1/9 D. Brasco válasza:
Ez az autó szép.......de legalább is design unicum.....bar inkább mondanám megosztónak!És ennyi.....ennyit tud!Azon kívül egy nyűg tenger.....szerintem az autóról mindent elárul az a tény hogy egy világrekordot a mai napig tart!Egészen pontosan azt,hogy nem volt még olyan új autó a világon aminek ekkora értékvesztése lett volna az első évben mikor kijött!
2017. szept. 7. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
ez a bálna eladhatatlan lenne, ha valami baj lenne vele.
a francia autógyárak sem hülyék, ők is a profitért dolgoznak. A szembeszomszédomnak van egy C6-osa, mindig pöccre idul, még soha nem kellet javítani. Gyakori hibát szerintem nem találni, még ritkát sem.
marhanagy autó, a rugózása egy álom...mintha csatahajóban ülne az ember.
megesz az irigység..
ez pont jó családi autónak..és..meg lehet vele jelenni bárhol, ami nem utolsó szempont.
Nehogy azt hidd, hogy a Citroen a C6-al mekkorát kaszált.... Nagyon keveset adtak el belőle, kb olyan, mint a VW-nél a Phaeton, hogy nagyot akartak durrantani vele, aztán nem kellett senkinek.
2017. szept. 7. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Gatyad rámegy. Hidd el, hozzaertovel beszelgettem.
2017. szept. 7. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Újabb hidrós futóműtől nem kell félni, a családban lévő c5-ösben 10 év és 200 E km alatt még nem kellett hozzányúlni.
2017. szept. 7. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Nem a hidros futomutol kell felni. Mindentol.
2017. szept. 8. 07:56
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Egy korabeli PDTDI VW sokkal komolyabb és drágább problémákkal tud küzdeni, mint egy Citroen, arról nem is beszélve, hogy fele annyiba kerül beszerezni magát az autót, az alkatrész meg jóval olcsóbb hozzá. Viszont hozzáértő/kitartó szerelő kell hozzá, mert nehezebben szerelhetőek, mint a németek, japánok.
2017. szept. 9. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a valaszokat! Gondoltam , hogy eleg ellentetes valaszokat kapok.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!