Mi értelme van, két egyforma autót kiadni? (Suzuki wagonr+ és opel agila)
Konkurencia, elveszik egymástól a vevőt. Ha pedig az opel pl drágább, inkább a suzukit veszik. Akkor mi értelme?
Miért nem osztják fel a piacot? Pl kelet-európában csak wagon r míg nyugaton csak agila
Gondolom mert megoszlanak a fejlesztés költségei a két gyártó között.
Utána az árazás meg már egy olyan dolog, hogy azért nem feltétlen fogja mindenki megvenni azt amelyik olcsóbb, van akit a márka is érdekel.
A fejlesztési költségen osztoznak, viszont a profit mindekinek saját magánál csapódik le.
Sok ilyen testvérautó létezik. Sokan nem is tudják, hogy egyik szinte ikertesója a másiknak, mégis jobban érzik magukat egy Opelben, mint egy Suzukiban, hiába azonosak. Szerintem ezért.
Nem ugyanaz a két autó. A motorok sem (teljesen) egyformák. Mondjuk egy szűk piacra, mint amilyen a magyar is tényleg hülyeség két eltérő márkával forgalmazni egy típust. Az Opelnek se nagyon jött ez be. Agilát elvétve lehet látni, bezzeg a vagyonőrt...
Ott volt pl a Suzuki SX4 és a Fiat Sedici (ejtsd: szedicsi) A Fiatot nem árulták magyarországon, mellesleg nagyon helyesen. Egyébként már leírták a jó választ, a fejlesztési költségek csökkenthetők ezzel az "ikresítéssel".
Mert aki szerint a szuzuki sz@r, az símán megveszi az opelt.
Hol is gyártják a wagon r+-t? (szigorúan +, mert a sima az más)
képzeld ha még szedicsi is lett volna.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__88..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!