Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hány évesen kezdenek el...

Hány évesen kezdenek el rohadni az autók általában?

Figyelt kérdés
És mi az az állapot amikor menthetetlen és veszélyes annyira rohad?
2017. szept. 3. 13:35
 1/5 anonim ***** válasza:

Függ az anyagtól a kezeléstől,a helytől,az állapottól,használattól és a helytől...

Régen a 6-7 éves Honda civicek rohadtak már Németországban ,városban...

Miért?

Nem oda tervezték,más kezelt felület,gyári gyenge üregvédelem,mellé : városi használat,és : a német keményen sózta az utat.

2017. szept. 3. 13:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Igen úgy vettem észre ,hogy a külföldről behozott hasznaltautók még jobban rohadnak.
2017. szept. 3. 13:52
 3/5 anonim ***** válasza:

Erre lehetetlen válaszolni...

vannak tipikusan rohadó autók mint pl. a régi astrák


az én autóm 25 éves mercedes és minimális rohadás van rajta

2017. szept. 3. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

12 éves Astrám van, nem tudom mennyire számít réginek, mert ez már full galvanizált karosszériás.

A lengőkarokon látok némi varrozsda pöttyöt. De ez annyira nem izgat, mert lengőkart, kipufogócsövet bármikor egyszerűen olcsón tudok cserélni. Na meg olyan vastag ott az anyag, hogy legalább még 12 év mire átrágja magát. 24 évesen, 500.000+km-rel pedig hol lesz már ez az autó...?!

Az alvázon, padlólemezen, karosszérián, küszöbökön, ajtók alján még a legkisebb jelét sem látom rozsdának. Szerintem ez fontosabb.


A kérdésre nagyon nehéz válaszolni, mert fagyban függ a használat módjától és a körülményektől. Pl garázsban tárolták-e, vagy kint "aszalták". Galvanizált-e a karosszéria, vagy nem. Télen a sós latyakban ha használták, utána lecsapatták-e róla a trutyit, vagy hagyták rendszeresen "érlelődni". Odafigyeltek-e az alvázvédelemre: ha valahol sérült, javíttatták-e vagy hagyták hogy jól van az úgy, pár év múlva úgyis eladom, legyen a következő tulaj gondja. Stb...

Ausztriában, Németországban előszeretettel szórják tonnaszám a sót. Onnan származó használt de viszonylag fiatal kocsikat láttam alulról durván rozsdás állapotban.

Egy mai galvanizált autóra általában 10-12 év az átrozsdásodásra a garancia. Ha egy kicsit figyeltek rá, ennyit szerintem ki kell bírni a gyári korrózióvédelemnek. 12-15 éves autókon azt mondom, hogy megbocsájtható pár jelentéktelen pötty.

Menthetetlen mikor már a szerkezeti, teherhordó elemek is rohadnak. Ha már a küszöbön akkora lyukak vannak, hogy belefér a kisujjam, már műszakin se menne át, azt is ki lehet lakatoltatni, csak egy olyan állapotú, korú autónál

nem biztos hogy megéri rá annyit költeni. Relatív sok pénzzel a foltozgatásokkal pár évig ki lehet tolni az élettartamát, de új autó már nem lesz belőle.

2017. szept. 3. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Külföldiek közül max az osztrák autók rohadnak jobban a többinél. 15-20 éves kocsiknal alap h valahol rozsdás csak az nem mindegy mennyire. Küszöb ,sárvédő nem nagy gond,könnyebben javítható. Ha az alváz is rohad az a gáz.
2017. szept. 3. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!