Miért prémium kategória egy alap 3-as BMW, ha egy fullos VW Passat nem?
Tisztázni kell először is, hogy mi az a prémium kategória. Ebbe olyan márkák tartoznak, amelyeket nagyon sokféleképpen lehet variálni, személyre szabhatóak, nagyon erős motorok is elérhetőek bele, sok hengerrel. Egy 3-as BMW (illetve az összes BMW modell) teljesíti ezeket a kritériumokat. Az egy másik dolog, hogy egy extrák nélküli 3-as BMW olyan siralmas, mint egy VW Polo körülbelül, de ettől függetlenül prémiumnak számít.
A VW Passatba is sok extra rendelhető, de van egy határ húzva, hogy megmaradjon az Audinak is a felségterülete. Illetve nem lehet olyan erős motorokat rendelni bele, mint egy BMW-be.
Szóval attól hogy egy autó hivatalosan nem prémium, nagyon könnyen lehet, hogy sokkal fullosabb, mint egy prémium autó. Tehát egy jól felszerelt Passat kényelmesebb, fullosabb, erősebb, mint egy 3-as BMW alapmodellje.
Aki azt írta ide, hogy a Passat az 5-ös BMW kategóriatársa, olvasson mielőtt hülyeséget ír.
Egyébként az előző jól leírta. Többféle motor, esetlegesen magasabb felszereltség, és bizony a márkának is van egy presztízse, ami a Volkswagennek nincsen (a Volkswagen jelentése egyébként 'a nép autója', ezért is bukott meg anno a Phaeton, ami kis túlzással egy VW emblémás Bentley Continental Flying Spur). A 3-as BMW-ből van ugyan gyenge fapados dízel, de van M3 is közel 500 lóerővel, van kabrió, kupé, a Passatból nincs ilyen. A Volkswagennek nem is érdeke prémiummárkának lenni, az az Audi feladata, sportautónak meg ott van nekik a Porsche.
Szerintem egyébként ez teljesen mindegy, ültem már fullos fabetétes-bőrös-nagymotoros Passatban, és nem kívánkoztam át sem Audiba, sem BMW-be. :)
Hogyhogy hétköznapi? AZ Audi vagy BMW nem hétköznapi? Egy zsir új Passat pedig annyira hétköznapi?
Meg ha egy márka nem volt mindig prémium, nem jelenti azt, hogy nem is lehet az többet. Nézd csak meg az Audi példáját, a 80as évek elején még az Audi is egy teljesen átlagos autó volt, aztán mégis sikerült belőle egy kiváló prémium autót faragni, és még a köztudatban is elismert lett. Vagy a Skoda, a 80-as évek végén még farmotoros 100-as Skodákat gyártottak, de a 2000-res években már full extrás 6 hengeres Superbeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!