Sokan hogy tudnak olyan "gyenge" autóval közlekedni?
Nyilván, ha a lőerő-súly arányt nézzük minden kocsinál mást jelent a gyenge.
A nővérem elment nyaralni, megbízott,hogy intézzem el az autója műszakiját,szervizét.
A jármű egy Corsa D 1000 köbcentivel.
Párszor leizzasztott azaz autó.
Én hozzászoktam a sajátomhoz, 170 lóerős dízel, nagyon érződik a különbség.Autópályán is használtam, 120-nál már bőgött a motorja,nem is mertem vele gyorsabban menni,mindig oda nyúltam a váltóhoz, hátha elfelejtettem váltani.A fogyasztása is kúszott felfele.
Gondolom,hogy hosszútávon ekkora terhelés, ilyen magas fordulaton nem jó neki.
Elvileg városi autó, de nekem ott sem remekelt.
Elsőbbségadásnál, ha már láthatáron van a távolban egy autó, akkor a saját autómmal simán kifordulok úgy,hogy a mögöttem jövőnek ne kelljen lelassítani.
A Corsa esetében ez nem jött össze, még rám is dudáltak.
De, lehet a klíma volt az oka.Utálom a lehúzott ablakokat,bejönnek a darazsak, meg idegesít a menetszél zaja.
A sajátomat nem terheli meg, szinte ki sincs kapcsolva a légkondija.
Bizony, városban is jól jönnek a lóerők.Sok manőver van, aminél rendkívül hátrányos,hogyha gyenge autója van az embernek.
Például, baromi nagy forgalomban,több sávos úton,hirtelen be kell sorolnod, egy gyenge kocsival nem tudsz "besurranni", egy dinamikus autóval viszont minden gond nélkül.
Szerintem, kellene egy határvonalat húzni, mivel nagyon alulmotorizáltak az autók.
Kisautó- 90 lóerőtől
alsó-középkategória 130-tól
Középkategória 150-tól
Felső-közép 170-től
Felső 200-tól
A gyenge autók sokkal veszélyesebbek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!