Sokan hogy tudnak olyan "gyenge" autóval közlekedni?
Nyilván, ha a lőerő-súly arányt nézzük minden kocsinál mást jelent a gyenge.
A nővérem elment nyaralni, megbízott,hogy intézzem el az autója műszakiját,szervizét.
A jármű egy Corsa D 1000 köbcentivel.
Párszor leizzasztott azaz autó.
Én hozzászoktam a sajátomhoz, 170 lóerős dízel, nagyon érződik a különbség.Autópályán is használtam, 120-nál már bőgött a motorja,nem is mertem vele gyorsabban menni,mindig oda nyúltam a váltóhoz, hátha elfelejtettem váltani.A fogyasztása is kúszott felfele.
Gondolom,hogy hosszútávon ekkora terhelés, ilyen magas fordulaton nem jó neki.
Elvileg városi autó, de nekem ott sem remekelt.
Elsőbbségadásnál, ha már láthatáron van a távolban egy autó, akkor a saját autómmal simán kifordulok úgy,hogy a mögöttem jövőnek ne kelljen lelassítani.
A Corsa esetében ez nem jött össze, még rám is dudáltak.
De, lehet a klíma volt az oka.Utálom a lehúzott ablakokat,bejönnek a darazsak, meg idegesít a menetszél zaja.
A sajátomat nem terheli meg, szinte ki sincs kapcsolva a légkondija.
Bizony, városban is jól jönnek a lóerők.Sok manőver van, aminél rendkívül hátrányos,hogyha gyenge autója van az embernek.
Például, baromi nagy forgalomban,több sávos úton,hirtelen be kell sorolnod, egy gyenge kocsival nem tudsz "besurranni", egy dinamikus autóval viszont minden gond nélkül.
Szerintem, kellene egy határvonalat húzni, mivel nagyon alulmotorizáltak az autók.
Kisautó- 90 lóerőtől
alsó-középkategória 130-tól
Középkategória 150-tól
Felső-közép 170-től
Felső 200-tól
A gyenge autók sokkal veszélyesebbek.
A címben feltett kérdésre a válasz (a szófosdás nem érdekel, az csak a frusztráltság érdektelen mellékterméke):
Úgy, hogy van életük, önértékelésük, elégedettek a farkuk / melleik méretével, jövedelmükkel, életükkel. Nem akarnak folyamatosan bizonyítani senkinek semmit.
Megengedett maximális össztömegre számított 1 tonnánként 100 lóerő mindenre elegendő. A te önkényesen meghúzott határaid nevetségesek.
Mindenkinek másak az igényei, másképp használja az autóját. Hiszed vagy sem, van, akinek úgy is elég 60-70 lóerő, hogy nem okoz vele folyamatos életveszélyt. Csak mondjuk nem oktat 160-nal a belső sávban, nem rajtol le mindenkit a piros lámpáknál és nem is vágyik rá.
Bár elég erősen flame-gyanús a kérdés, úgyhogy valószínűleg ezt 10 percen belül meg fogja valaki cáfolni rajtad kívül is. Tehát a magam részéről javaslom, hogy a Bugatti Chironnál gyengébb autók ne is állhassanak forgalomba, mert 1.500 lóerő már tényleg elég mindenre. Na, nyertem, én mondtam a legnagyobbat vagy valaki bepróbálkozik egy repülőgépmotoros csodával?
A jót könnyű megszokni..
Csak sajnos az a helyzet hogy annyi matiz meg rönótália repeszt már a legbelsőben hogy esélytelen haladni tőlük.
Már éjjel is kisebb dugók alakulnak ki az ilyen kis szemétdombok miatt.
Úgyhogy a 170 paciból 100 tök fölösleges,mert csak nyüszítesz benne hogy nemtudsz haladni.
Nekem 310 lovas autóm van jelenleg, de vezettem, illetve néha vezetek is egy 75 lovas 1.2-es Renaultot is. És azt kell hogy mondjam kérdező, el vagy szállva egy kicsit. Oké, erős autóban ülve szép az élet, meg minden, de normális, szabályos közlekedésre elég bizony az 1000-res motor is, sőt, a 800 köbcentis Matiz is. Pont az ilyen kisautókkal lehet jól kilőni helyből, 1es sebességben, ha neked nem sikerül, akkor veled van a baj. Meg aztán elsőbbségadásnál, ha utolsó pillanatban akarsz kivágódni, akkor jobb is, ha vársz inkább, amíg tényleg nem jön semmi. Meg nem kellene sehol besurranni, meg ilyesmi.
Előzni meg lehet az ilyen kisautókkal is, csak meg kell tanulni. Lendületből kell csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!