Opel Ecotec motorok nagyon problémásak?
F Astráról lenne szó, 1.6 100 lovas, kétféle motorral szerelték, 8 szelepes simával és 16 szelepes Ecotec-kel.
C16SE és X16XEL motorkóddal.
Mivel nekem világ életemben dízeleim voltak, jobban hajlanék a 8 szelepesre, nem tudom a 16 szelepes Ecotec mennyire kéri a hajtást, hogy menjen is.
Egyáltalán itthon kapni ezekkel a motorkódokkal az autót?
8 szelepes motorral nyűhetetlen, nem tudod kinyírni, teljesen igénytelen autók, nem kell szervízbe futkozni velük. 16 szelepes kevesebet fogyaszt kicsivel, de sajnos több a baj velük.
Nekem Astra G 1.4 16V volt EcoTech motorral, nkem gyenge volt és többször kellett szétszedni a motort, hengerfej probléma, illetve később hirdotőke csattogás... stb.
Most én is dízel Astra H-val járok, nekem pedig ez az ismeretlen egyelőre :)
Így van, az olja minden autó esetében fogy, csak sokan nem akarnak tudni róla és nem is adnak hangot neki, de válltik állítják, hogy nem ment le a motorolajszint egy mm-t sem.
Ilyen nincs a mesében sincs; nem létezik olyaj olajlehúzó gyűrű, ami tökéletesen ellátná a szerepét, minimális olaj elszökhet ott is, ami egy 10.000 km-es autózás során pár deci is lehet... Csak sokan nem ellenőrzik a motorolaj szintet és csak a csereperiódus leteltével kerül bele a már friss olaj.
Az olaj nem drága, inkább utántöltünk. Apósom 18 éves Astra F-jében 15 éve szivárog az olaj minimálisan, de ahhoz a hengerfejet le kéne venni, ami nem olcsó mulatság. Inkább utántöltöget, az még mindig olcsóbb, mint ezt a minimáis szivárgást megszűntetni. Van benne valami!
Az jó, örülök neki, ha motorikusan rendben vannak.
Esetleg az automatákat ismeri valaki? Meg merje venni az ember?
Rozsdát azt tudom, azt nézni kell keményen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!