PD TDI motorok mennyire problémásak?
Figyelt kérdés
Eddig a "normál" TDI motorral szerelt autókat nézegettem VW konszeren belül... Viszont ahogy látom azok már nincsenek abban az évjáratban, amiket nézegettem (2000-2003 körüli autót szeretnék évjárat tekintetében).
Azt olvasgattam itt több kérdés alatt is, hogy a TDI, ha karbantartják, akkor nagyon sokat kibír.
A PD TDI mennyivel kényesebb, problémásabb ?
2016. aug. 8. 13:09
1/5 anonim válasza:
PD-ből is van többféle motorkóddal,valamelyik jól sikerült,valamelyiknek meg 250 ezernél kikönyökölnek a hajtókarok.
Bár ez a BXE motorkód,ami később volt.
2/5 anonim válasza:
attól függ, hogy melyik. az 1.9-es és az 1.4-es PD TDI motorok kifejezetten tartós és nagyon megbízható motorok, ha odafigyeltek rájuk. a 2.0 PD TDI, ami az 1.9-es utódja, az egy problémásabb motor, bár van, aki ezzel is gond nélkül elmegy több százezer km-t. az adagolóelemek ha elkokszosodnak, zárlatot tudnak okozni és az autót megállítja az elektronika, bárhol otthagy az úton. egyes típusokban DPF szűrő is van, ami egy további hibalehetőség. a te általad nézett típusok valószínűleg mindegyik 1.9-es, azokkal az autókkal az egyetlen probléma, hogy a legtöbb eladó darabot külföldről hozták be 3-400-ezer km-rel az órában, de mivel jellemzően autópályán tekertek bele ennyi km-t, a belsején ez nem látszik, a magyar kereskedő azonnal vissza is tekeri az órát 150-200 ezerre. a magyar vásárló pedig megveszi az autót és ha egy év múlva kettőstömegűt, PD-elemeket kell cserélni az autón, amik jellemzően nem olcsó tételek, akkor szídja, hogy ez a sz*r 200 ezer km után tönkremegy, pedig az a 200 ezer lehet, hogy több, mint félmillió...
3/5 A kérdező kommentje:
1.9-es PD TDI motorra gondoltam. Ez lemaradt, bocs.
Vagy Audi A3 vagy VW Bora..... Eddig ez a kettő a legesélyesebb, de az A3 felé jobban hajlok kicsit.
2016. aug. 8. 13:43
4/5 anonim válasza:
1.9 PDTDI-ből az összes jó, soha nem értettem hogy a PDTDI-nek miért lett olyan rossz híre. De mára egyre többen jönnek rá, hogy nagyon jó motor. Ha 10-15 éves dízelek érdekelnek, akkor bizony a PDTDI az legjobb választás: takarékos, erős, és ami fontos, hogy egy darab injektor már 30.000 forintért kapható garanciával. Tehát ha tönkre megy, nem kell mind a 4-et cserélni, csak 1-et, max 2-őt, és ami a legfontosabb, nincs magasnyomású pumpa, mint a CRTDI-nél, ami ilyen 50-100 ezer forintos tétel. Egyébként a PDTDI ha jó üzemanyagot kap, és nincs hidegen padlózva, meg hasonlók, akkor a befecskendezői akár "örökösek" is lehetnek, tehát nem olyan, hogy a futott kilóméter alapján megy tönkre. Továbbá előny, hogy az 1.9 PDTDI rendkívül elterjedt, így egész olcsón találsz hozzá turbót és kettőstömegű lendkereket is.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat !
2016. aug. 8. 19:23
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!