Mennyire költséges fenntartani egy Mercedes c180 classic 1994 es évjáratú autót?
Ha a W202-re gondolsz en Szemely szerint lebeszellek.
A hibalista egy relative atlagosan hasznalt peldanybol, olyan orszagbol ahol nincs tel.
A tuzfalon levo muanyag atvezetocso elrohadt, hengerfej kuka, bontott hengerfej, kb 5000km vezermutengely eltort, ismet kuka hengerfej(egybol ment a haztol). Osszes tomitest csrelni kellett a motoron, a vezetekkoteg szigetelese egyszeruen elporlad, a muszeregyseg csatlakozasai kritikan aluliak, az automata valto, hat annak semmi koze nem volt ahhoz hogy kenyelmes legyen az utazas. A hatso ablakfutes rele be van forrasztva egy gyonyoru NYAK ba, de elenged a forrasztas, szerencsere javithato. A muszeregyseg csatlakozasa miatt az uzemanyagszintjelzo ott marad ahol epp jonak latja, es a km szamlalo sem halad mindig az elvart tempoban, igy egyszer a benzin is kifogyott belole.
Kulonben garazsban tartva fenykepezni es polirozni nagyon jo, de hasznalni inkabb biciklit vennek.
Ha ilyen korú mercit akarsz akkor inkább vegyél egy W201 dízelt (190D), lehetőleg 2.5-ös motorral.
Nem olcsó mulatság egy jó állapotút kifogni.
Szép állapotú, jó motorikus példány 500-700e ft még úgy is, hogy 300e km körül van benne (ami mellesleg semmiség).
Tekintve, hogy haver pl. 10 éves seat leont vett 650e-ért kicsit sok a 5-700e forint egy 25+ éves autóért :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!