Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Érdemes intercoolert tetetnem...

Érdemes intercoolert tetetnem ebbe az autóba?

Figyelt kérdés
Opel Astra H 1.6,benzin 115ló(nem turbós)2007-es évjárat.

2017. aug. 24. 21:47
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Biztos sokat jelente.
2017. aug. 24. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Pontosan mit akarsz vele lehűteni ?
2017. aug. 24. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

Ha nincs benne turbo, mit akarsz huteni...?


Nyilvan gozod nincs rola mi az az intercooler vagy mikor jo, de jol hangzik, azt' gyorsan be kene epiteni az autoba, legyen mivel dicsekedni a haveroknak... Tudod mit, epitsd be. Kart nem okoz, de legalabb sokba kerul, es az autoszerelo total hulyenek nez.

2017. aug. 24. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Egyértelműen nem. Szívó motoroknál ami fontos, az a hideg levegő bevezetés a motortérbe (illetve a meleg kivezetése).
2017. aug. 24. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 D. Brasco ***** válasza:

Napi tunerjoska kérdés...turbot nem akarsz még belerakni meg nitrot?!?

De egyébként tegyél rá monster matricát....köztudottan +5lovat ad....darabja.....

2017. aug. 25. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
Intercoolert szívómotorra? Azt meg hogy? A motorba beáramló külső levegőt ugyanezzel a levegővel mégis hogyan hűtöd le?
2017. aug. 25. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Rendben köszönöm a válaszokat.Így van nem tudom mi pontosan az intercooler,egy ismerős mondta,hogy érdemes teteni az autóba..,én a biztonság kedviért itt megkérdeztem.Igen,mostmár tudom,hogy nem kell bele intercooler,de azért nem kéne lehurrogni,mert nem ezzel a szándékkal jöttem ide..
2017. aug. 25. 11:40
 8/9 anonim ***** válasza:
100%
Rakeresel a googlin. Ha a fluxuskondenzatort se ismered attól még kell bele tenni ? :))
2017. aug. 25. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

Ha esetleg mégsem esett le, megpróbálom érthetően leírni.

Ha egy gázt összenyomsz (megemeled a nyomását), akkor az felmelegszik. Ez történik egy turbós autóban a levegővel. A meleg levegő viszont kisebb sűrűségű (nagyobb téfogatú).

Ezért a turbó után le kell hűteni, mert minél kisebb a térfogata, annál több fér bele a hengerbe, annál nagyobb a teljesítmény (és valószínűleg alacsonyabb a NOx kibocsátás), illetve a meleg levegő kopogásos égést okozhatna. Ha nincs turbó, a levegő nem melegszik, mert nem emelkedik, hanem némileg csökken is a nyomása, így nem hűthető a környezeti levegővel.

2017. aug. 25. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!